Шукати золоту середину між побажаннями пасажирів, які їздять з Рівного в село Нова Українка, та перевізниками, які не хочуть возити їх собі у збиток, взявся начальник обласного управління інфраструктури та промисловості Федір Мисюра. Щоб почути думку людей та особисто відчути комфорт поїздки, він минулого тижня поїхав маршруткою на Садові ділянки у Новій Українці. Невдоволених залишається багато, а охочих перевозити пасажирів на цьому маршруті — обмаль.
— Маршрут «Рівне — Садові ділянки» — єдиний приміський, на якому пенсіонери платять за проїзд півціни, адже на усіх інших вони платять повну вартість, — каже Федір Мисюра. — Цей маршрут специфічний тим, що з настанням весни суттєво збільшується пасажиропотік дачників. Їх — близько 70% від загальної кількості, і це переважно пенсіонери, яким держава гарантує пільгу у сплаті за проїзд, але не компенсує перевізнику витрати за надання пільги.
Охочих возити на цьому маршруті мало. Водночас збільшилася й кількість людей, які постійно мешкають у Новій Українці й щодня доїжджають до Рівного. Я отримав багато скарг на незручний графік і переповнені маршрутки, тому вирішив особисто поїхати, щоб скоригувати ці питання. Загорівся спочатку цим питанням, хотів допомогти. Але невдоволених залишається так багато, що руки в мене опускаються!
Зараз на маршруті їздить два автобуси середньої місткості. У ремонті перебуває ще один, великий автобус, який може вмістити сто осіб. Коли його відремонтують, обіцяють запустити на маршруті один великий і один середній автобуси. Рейс з центрального автовокзалу здійснюється чотири рази на день з інтервалом 1.15-1.30. Їздити частіше перевізнику невигідно. Управління інфраструктури шукає іншого перевізника, який возив би людей на Садові ділянки із залізничного вокзалу в Рівному із заїздом на «Чайку». Такий рейс раніше був, але перевізник через рік роботи відмовився, бо він невигідний. Тож Федір Мисюра нині шукає або ще одного перевізника, або можливість запустити три автобуси на чинному маршруті.
Світлана Федас.