Як можна відкрити свій інтернет-магазин в Україні

931 0

Ми у соцмережах:

Як можна відкрити свій інтернет-магазин в Україні

Реалії сучасності вимагають пристосовуватись до нових умов торгівлі. Це не просто якісний крок продажу, це новий його формат. Тенденція розвитку великої кількості інтернет-магазинів свідчить про те, що на них є попит, а значить це зручно.

Придбання товару безпосередньо в фізичному магазині сьогодні стає менш актуальною, виключенням є хіба специфічні покупки. Або магазин знаходиться в безпосередній близькості до дому. Втім, щоб не втратити бізнес, власники таких магазинів неабияк зацікавлені у створенні власного сайту з веденням торгівлі в обох напрямках.

Підбір ніші – запорука успіху

Якщо така ідея назріла й прагнення спробувати інтернет торгівлю дійшло до точки, коли немає шляху назад, необхідно вивчити матчастину. Першим підготовчим кроком до створення бізнес-плану або дорожньої карти стане вивчення ніші. Якщо ідея не відповідає сьогоденню чи не є релевантною, подальші дії не мають сенсу.

Щоб бути певним у своєму виборі необхідно усвідомити:

  1. Наявність та аналі, з конкурентів, їх кількість та власну перевагу над ними.
  2. Етапність проєкту та перспективу розширення групи товарів й бізнесу взагалі.
  3. Ідейність, тобто захоплення ідеєю, адже пасивність не є шляхом успіху та просування.

Наступним важливим кроком, до відкриття магазину, є пошук постачальників товару та умови взаємодії з ними. Немаловажним являються умови розміщення товару та варіанти його відправлення покупцеві. Тому результатом має стати налагоджена схема руху товару:

  1. Власний склад – передбачає після купівлі у постачальника переміщення товару на власний чи орендований склад. З цього місця здійснюється відвантаження товару покупцю.
  2. Склад постачальника – після купівлі товар нікуди не переміщується і лишається на зберіганні у постачальника. Після покупки доставкою товару покупцеві займається інтернет-магазин.
  3. Дропшипінг – буквально торгівля зі складу постачальника. В цьому випадку замовлення приймаються через інтернет-магазин, але питанням відвантаження та доставки займається сам постачальник.

Наступним етапом є вибір ім’я домену та реєстрація хостінгу. Назва сайту має відповідати наявному або створеному бренду. Не спеціалістам це може здаватися складним, тому часто даний етап виконується підрядником.

Створення та просування інтернет-магазину

Цей етап може здійснюватися безпосередньо власними силами або за відсутності досвіду, раціонально звернутись до підрядників. Наразі багато компаній надають послуги під ключ щодо створення сайтів, їх підтримки. Також це може бути формат створення робочої схеми сайту, а подальше наповнення та просування буде здійснюватися силами інтернет-магазину.

На першому етапі створення необхідно:

  1. Визначитись з CMS на якій буде вестись розробка;
  2. Функціонал та можливості його розширення;
  3. SEO-оптимізація;
  4. Технічна підтримка;
  5. Вартість розробки та термін реалізації.

Щодо платформи системи управління CMS, їх досить багато і вони різняться між собою за вартістю та функціоналом. Одним з варіантом вибору може бути досить старий та відомий варіант OpenCart або українська Хорошоп.

Після запуску сайту та його налаштування наступним етапом є його насичення товарами. Варіант може бути як ручним, так і з автоматичним вивантаженням бази шляхом імпорту з xls чи 1С. У більшості це залежить від обсягу та кількості груп товарів.

Фактично створення типового інтернет-магазину за шаблонами може складати менше одного тижня. Але розкрутка та просування вимагає терміну від 1 місяця і більше. Все залежить від обраної стратегії контент-маркетингу та SEO-просування.

Як на попередніх етапах утворення, тестування й насичення порталу, так і в рамках просування знадобляться такий корисний інструмент, як мобільні проксі (https://mproxy.top/). Це не тільки безпека від витоку даних, але і дієвий інструмент реклами та маркетингу, особливо при просуванні з використанням Google Ads.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також