Ваші клієнти очікують швидкого та зручного зв'язку з менеджерами. Зворотній дзвінок ― це чудове рішення, яке дозволяє людям отримувати консультацію та замовляти товар чи послугу, не витрачаючи час на очікування на лінії. Бізнес також отримує переваги, адже call back Україна допомагає підвищити конверсію сайту та покращити рівень задоволеності клієнтів.
Навіщо потрібен зворотній дзвінок
Callback ― це невеличка іконка, що розміщується на сторінках вашого сайту. Через певний час перебування на сайті чи при натисканні на іконку, користувач побачить форму, що пропонуватиме залишити номер телефону і замовити дзвінок. Callback від Ringostat також пропонує вказати зручний для розмови час. Після натисканні кнопки, Ringostat звʼязує менеджера з людиною, яка замовила розмову. Це відбувається протягом 30 секунд.
Завдяки впровадженню зворотного дзвінка компанія здобуває цілий ряд переваг.
- Зростання кількості лідів. Відвідувачі сайту не просто йдуть «з пустими руками», а залишають контакти та просять про зворотний дзвінок. Це приносить більше лідів при незмінному трафіку.
- Покращення сервісу. Завдяки швидкому дзвінку від представника бізнесу, користувачі залишаються задоволені обслуговуванням.
- Збір даних про дзвінки. Деякі рішення для зворотного дзвінка, зокрема, Ringostat, не лише зʼєднують користувача з представником компанії, а також збирають дані про дзвінки в детальних звітах. Ці дані можуть бути використані для покращення маркетингових стратегій та вдосконалення сервіса.
Чому зворотній дзвінок є важливим
Впровадження зворотного дзвінка є простим способом підвищити конверсію сайту. Відвідувачі, які потребують консультації, можуть просто замовити дзвінок від працівників компанії, замість того, щоб писати в чат і довго чекати на відповідь чи самостійно телефонувати. Швидкий дзвінок та спілкування з менеджером справляє гарне враження на користувачів. Зростання якості обслуговування клієнтів дає змогу покращити загальні показники продажів вашої компанії.
Особливості зворотного дзвінка Ringostat
Ringostat пропонує зручну та гнучку систему callback, яка підходить для будь-якого типу бізнесу.
- Швидке підключення. Підключити на ваш сайт віджет зворотнього дзвінка можна всього за годину ― і ви вже зможете отримувати і опрацьовувати звернення від користувачів.
- Просте налаштування. Ви можете налаштувати систему зворотного дзвінка за лічені хвилини без допомоги програмістів. Наприклад, встановити час роботи, налаштувати правила розподілу дзвінків між менеджерами тощо.
- Гнучкість. Ви можете обрати стиль та колір віджета відповідно дизайну вашого сайту, щоб він мав органічний вигляд. Можна також встановити власний текст на кнопці, щоб віджет зворотного дзвінка був найбільш ефективним.
- Детальна статистика. Зворотний дзвінок від Ringostat збирає детальну статистику про дзвінки, замовлені через віджет. Це дозволяє вам відстежувати ефективність та вчасно вносити необхідні зміни.
- Інтеграція з CRM. Callback від Ringostat можна інтегрувати з вашою CRM системою. Дані про дзвінки, в тому числі, запис розмови, будуть автоматично передаватися в систему, завдяки чому праця менеджерів буде простішою і продуктивнішою.
Кроки і методи для ефективного налаштування системи зворотного дзвінка
- Визначте ваші цілі. До підключення callback важливо визначити, чого ви хочете досягти за допомогою зворотного дзвінка. Це допоможе вам вибрати кращого постачальника послуги, а також правильно налаштувати віджет та відстежувати результати.
- Налаштуйте віджет. Оберіть стиль та колір, напишіть лаконічний текст для віджета і кнопки, що спонукає до дії. Встановіть час роботи віджета та визначте сторінки, на яких він буде відображатися.
- Налаштуйте зв'язок. Ви можете встановити правила розподілу дзвінків між різними менеджерами. Це допоможе вам забезпечити швидке та якісне обслуговування кожного клієнта.
Як оцінювати ефективність зворотного дзвінка
Ringostat надає детальну статистику про ваш звʼязок. Оцінка ефективності зворотного дзвінка дозволяє вам зрозуміти, чи досягає віджет поставлених цілей, чи потребує вдосконалення.
Варто аналізувати такі показники:
- загальна кількість дзвінків;
- конверсія дзвінків;
- середня тривалість розмови;
- час очікування на зʼєдання;
- джерело дзвінка;
- ефективність менеджерів;
- рівень задоволеності клієнтів.
Регулярно відстежуйте цю статистику та вносьте необхідні зміни, щоб покращити ефективність зворотного дзвінка. Також варто прослуховувати записи спілкування менеджерів з клієнтами, щоб постійно вдосконалювати сервіс.