Власники вебсайтів повинні постійно підтримувати комунікацію зі своїми клієнтами: розповідати їм про акції, повідомляти про зміни в тарифах, вітати зі святами тощо. Попри наявність великої кількості каналів для спілкування з користувачами, електронні листи все ще залишаються одним з найпопулярніших. Це підтверджують численні статистичні факти. Наприклад, у 2023 році 4,4 мільярда людей використовують поштові сервіси. Для 43% маркетологів електронні листи складають основу стратегії контент-маркетингу. Кожен долар, вкладений у створення email розсилок, приносять $42 прибутку.
Великому бізнесу доводиться надсилати тисячі листів щоденно. Використовувати для цього прості email акаунти – не варіант, адже це довго та складно. Крім того, кількість вхідних листів може бути обмежена хостинговим провайдером. На платформі Shelfy представлений розділ з кращими сервісами email розсилок, які допоможуть зручно та легко організувати розсилку листів клієнтам.
Що таке сервіси для email розсилок?
Email-розсилка – це автоматизоване надсилання листів електронною поштою певній групі адресатів. Це один з основних інструментів для комплексного досягнення бізнес-цілей у сфері email- та direct- маркетингу. Завдяки цьому інструменту можна ефективно контролювати та управляти комунікацією з аудиторією.
Email-маркетинг – ключовий інструмент для збільшення кількості потенційних клієнтів та конверсії, який використовує понад 82% маркетологів у світі. Цей метод має попит завдяки високій економічній ефективності та найвищій окупності інвестицій (ROI).
Принцип роботи email-розсилок
Невеликому онлайн-магазину в Instagram цілком вистачить менеджерів для підтримки комунікації з клієнтами. Але великому бренду у сегменті B2B, який формує власну цільову аудиторію, не обійтися без email розсилок. Це пов’язано з тим, що така бізнес-модель має довші перспективи розвитку відносин між продавцем та покупцем, ніж у сегменті B2C.
Перш ніж «познайомитися» з клієнтом, необхідно сформувати чіткий алгоритм дій, що охоплює усі етапи взаємодії: від перших контактів до повторного залучення. Бізнесу потрібно буде самостійно шукати лідів, надавати контент для їх розігріву, презентувати свої продукти, нагадувати про себе та поширювати новини діяльності бренду.
Email розсилки стануть оптимальним інструментом для розв’язання цих завдань. Цей метод звільнить компанії від необхідності самостійного створення списків електронних адрес отримувачів, прибирання «Re:» з усіх копій листів та пошуку відповідей від користувачів.
Розглянемо головні переваги та можливості email розсилок:
- ROI: грамотно створені розсилки повністю окупить усі витрати, підвищить лояльність клієнтів та збільшить продажі;
- Охоплення: email-розсилки дозволяють залучити понад 90% бази підписників, що значно вище середнього показника охоплення для соціальних мереж;
- Глибина читання: при гортанні стрічки у соціальних мережах користувачі не загострюють увагу на контенті. І навіть якщо пост зацікавив людину, після прочитання він просто губиться. А електронні листи завжди знаходяться у вільному доступі у скриньці, на їх прочитання користувачі витрачають не менше 10 секунд;
- Функціонал: при створенні email розсилок можна використовувати безліч готових шаблонів, інтерактивних елементів, варіантів дизайну тощо;
- Аналітика: можливість відстеження поведінки кожного користувача;
- Конверсія: відсоток конверсії для email розсилок у 2 рази вище, ніж в органічного трафіку на сайті та в 9 разів вище за трафік у соціальних мережах. Це пов’язано з тим, що email маркетинг безпосередньо взаємодіє із зацікавленими в рекламних пропозиціях користувачами;
- Аудиторія: усі користувачі в Інтернеті мають власну активну електронну пошту, що суттєво розширює потенціал email маркетингу.
Сервіси для email-розсилок
Невеликі компанії продовжують надсилати листи з особистої або корпоративної пошти. Але більшість великих брендів надають перевагу спеціальним сервісам. Такі автоматизовані інструменти email-маркетингу мають наступні переваги:
- Детальний аналіз email-кампаній: статистика щодо читання листів, переходів за посиланнями тощо;
- Більша ймовірність потрапляння листів до теки «Вхідні»: при використанні email, не призначеного для розсилок, листи часто потрапляють у теку «Спам»;
- Готові шаблони: до листів можна швидко та легко додавати картки товарів, банери, кнопки та інші інтерактивні інструменти.
Впровадження системи для розсилок дозволяє розв’язати наступні завдання:
- Інформування клієнтів про нові продукти, нововведення, зміни в тарифах тощо;
- Налагодження двостороннього зв'язку завдяки «живому» спілкуванні для підвищення лояльності до бренду;
- Сегментування списку отримувачів та персоналізація контенту;
- Підвищення кількості повторних та попередніх замовлень, що суттєво збільшить кількість продажів;
- Підвищення продуктивності завдяки автоматизації рутинних операцій;
- Детальна аналітика стратегії email-маркетингу
Як обрати інструмент для створення email-розсилок?
Від вибору програмного продукту багато в чому залежить ефективність запуску email розсилки. Можна виділити наступний алгоритм для вибору сервісу email-розсилок:
- Крок 1. Чітко визначте, що саме ви очікуєте отримати від впровадження програмного інструменту: які елементи листів необхідно налаштувати, яка частота надсилання листів, як ви плануєте працювати з базою клієнтів тощо.
- Крок 2. Оцінка функціонала. Переконайтеся, що функціонал обраної системи задовольняє потреби та вимоги компанії. Враховуйте можливості для масштабування та розвитку.
- Крок 3. Визначте, які дані клієнтів вам потрібні для аналізу аудиторії та покращення ефективності email-розсилок.
- Крок 4. Визначте бюджет та оберіть варіанти систем, які найкраще підійдуть компанії у співвідношенні ціни та якості.
Крім того, при виборі сервісу для email-розсилок необхідно враховувати наступні функції:
- Інструменти для лідогенерації для спрощення менеджменту клієнтів;
- Нативні сервіси для управління клієнтською базою або CRM для створення кастомних пайплайнів для різних сегментів цільової аудиторії;
- Інтуїтивно зрозумілий та зручний у використанні конструктор розсилок для створення наочних ланцюжків листів та швидкої реалізації сценаріїв мейлінгу;
- Проведення А/В тестування листів для визначення їх релевантності;
- Детальна статистика та аналітика листів для покращення маркетингових кампаній;
- Можливості інтеграції зі сторонніми інструментами для розширення можливостей системи.
Отже, email розсилки – це найприбутковіший маркетинговий канал за показником ROI. Вони дозволяють компаніям безпосередньо спілкуватися зі своєю аудиторією та залучати увагу користувачів до послуг, продуктів чи інших новин. Впровадження сервісів email-розсилок дозволяє працювати із великою базою контактів, надсилаючи необхідні повідомлення всього в один клік.