За підрахунками Інституту харчового маркетингу, у 2005 році середньостатистична американська сім’я щотижня витрачала на придбання харчових продуктів 130 доларів.
За оцінками Міністерства сільського господарства США, середньостатистичний американець у 2005 році витратив на купівлю яловичини 270,5 долара (за даними міністерства, у тому ж році кожен житель США з’їв 29,9 кг яловичини), свинини — майже 149 доларів (відповідно, 23,5 кг), курятини — 151 долар (39,4 кг), індичатини — 18,1 долара (7,6 кг).
За даними маркетингової фірми Plunkett Research, у 2005 році обсяги продажу харчових продуктів в США становили 995,6 млрд. доларів. Трохи більше половини продажу припало на продовольчі магазини (у цілому, продуктами торгували 224 тисячі торгових точок), трохи менше половини — на підприємства громадського харчування (у 2005 році в США нараховувалося 925 тисяч кафе, ресторанів, закусочних та ін.).
У Росії, за даними газети «Московський комсомолець», громадяни з високим рівнем прибутку з’їдають понад тонну продуктів — 1337 кг за рік. А ті, чий рівень прибутків є низьким, споживають до 400 кг їжі на рік.





