Муніципали у Рівному воюють з вуличною рекламою. Бізнес пручається

Днями у центрі Рівного перехожі помічали, як хлопці шпателями зішкрібали рекламні плакати, поклеєні на будівлю. Був магазин, а тепер що? Виявляється, справа не в зміні власника. Тут побували інспектори муніципальної варти і наказали ту рекламу прибрати. Багато хто дивується — невже для інспекторів, які працюють за рахунок податків містян, не знайшлося більш корисної для міста справи?

2 хв. читання

Така реклама незаконна, пояснюють інспектори мунварти. Але, зауважують, деяких власників рекламних плакатів це не лякає. Днями муніципали виявили у центрі міста два таких місця, де підприємці після зауважень рекламу спершу прибрали, а пізніше — тихенько почепили знову. Вейп-шоп заклеїв банером весь паркан, а в іншому місці зі стіни багатоповерхівки пропонували навчити перманентного макіяжу. Тепер обом власникам «світять» штрафи.

Світлана Стасюк, речниця департаменту муніципальної варти:

— Таких порушників небагато, але все ж трапляються. Зокрема, оці два випадки нещодавно виявили на вулиці Степана Бандери та у центрі Рівного. Якщо на перший раз інспектори видають припис і дають до 10 днів, щоб власники своїми силами демонтували незаконну рекламу, то в разі невиконання або повторного порушення — уже складають протокол. А далі уже адміністративна комісія при міськвиконкомі визначає розмір штрафу, залежно від різних факторів, зокрема, й від розміру реклами. Сума штрафу може становити від 340 до 1700 гривень. Нелегальні рекламні вивіски можна знайти у всіх районах міста, наразі наші інспектори з відділу контролю за благоустроєм відпрацьовують центральні вулиці. Рівняни реагують по-різному: одні вважають, що рекламних конструкцій на вулицях і справді забагато, але є і такі, що сперечаються, кажуть, що бізнесу потрібна реклама.

Точної кількості, скільки за весь час було видано «антирекламних» приписів, муніципали поки не підраховували. Але ще восени торік ішлося про кілька десятків таких банерів з оголошеннями.

Охочим почепити вуличну рекламу доведеться спершу отримати дозвіл у міському департаменті інфраструктури та благоустрою. На сторінці ЦНАПу пояснюють, що для цього підприємцям потрібно підготувати заяви та власні документи, а також додати ескіз майбутньої реклами та фото або комп’ютерний макет місця, де хочуть її розмістити.

Олена РАКС.

Поділитися цією статтею