Аудитори виявили, що керівництвом підприємства здійснюється недостатній контроль за коригуванням чи переглядом тарифів на надання послуг з поводження з побутовими відходами, що призвело до реалізації послуг з вивезення побутових відходів за цінами нижчими за собівартість. Як наслідок, підприємство втратило можливість отримати доходів на 21,6 млн грн.
Дослідженням також встановлено, що недостатньо проводяться заходи з укладання договорів на послуги з поводження з побутовими відходам. На підприємстві було придбано обладнання та матеріали, які не досі використовуються тощо.
За результатами аудиторського дослідження розроблено 6 рекомендацій як для керівництва об’єкта контролю, так і для органу управління – Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради. Впровадження рекомендацій допоможе запобігти здійсненню непродуктивних витрат і тим самим позитивно вплине на теперішній фінансовий стан підприємства.
Під час аудиту проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності КАТП 1728 і виявлено порушень, що призвели до втрат, на суму 278,3 тис. грн. До завершення контролю підприємством вже відшкодовано 219,2 тис грн. Решта – на контролі аудиторів.
Матеріали ревізії передали управлінню стратегічних розслідувань в Рівненській області, повідомляє пресслужба
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області






