Така послуга надається споживачам електроенергії ось уже майже рік. Щодоби близько двадцяти операторів приймають до півтори тисячі дзвінків щодо порушення режимів електропостачання, надають інформацію про діючі тарифи, про проведення компанією планових, ремонтних і аварійних робіт, одержують самостійно зняті споживачем покази лічильників тощо. Зв’язок зі споживачем не є односторонній — оператори також телефонують людям, нагадуючи про борги та терміни оплати або попереджаючи про відключення електроенергії.
— Ми відповідаємо на всі питання, що стосуються забов’язань нашого підприємства, і готові до співпраці з будь-якими комунальними службами, — каже голова правління ЗАТ «AЕS Рівнеенерго» Аліна Бондаренко.
З мобільного телефонувати теж можна, але не безкоштовно. Це створює незручності, адже ваш дзвінок можуть поставити в чергу, як це часто трапляється у випадку аварійних відключень, коли кількість дзвінків зростає в декілька разів.
— Якщо людина телефонує зі стаціонарного телефону, то її розмова з оператором обов’язково записується, — розповідає керівник центру Оксана Мокрик. — Але запис неможливий, якщо ви телефонуєте з мобільного.
Серед областей України такий центр — чи не єдиний, аналогічна послуга доступна ще киянам. На роботу рівненського центру споживачі не скаржаться, тільки от телефони 694-298 або 694-292 важко запам’ятовуються.
— Я номер собі записала, бо не пам’ятаю точно, — каже рівнянка Марія, — не кажучи вже про мою 83-літню маму.
Працівники «Рівнеенерго» обіцяють розповсюдити плакати з номерами, за якими треба телефонувати в залежності від того, в якій області ви живете. Також номери друкуватимуть на зворотньому боці рахунків за спожиту електроенергію.






