На те, що їх позбавили можливості економити на оплаті тепла, поскаржився «РВ» Петро Борисюк — мешканець будинку №42 з вулиці Київської:
— П’ять років тому за кошти ПРООН у нашому будинку встановили індивідуальний тепловий пункт, тобто лічильник тепла і вузол регулювання його споживання. Тож на вході в будинок встановили спеціальну засувку для регулювання подачі тепла. Ми призначили людину, яка має від неї ключ і здійснює регулювання в ручному режимі. Втім, нещодавно інспекція з «Рівнетеплоенерго», нікого з мешканців про це не повідомивши, опломбувала засувку, повністю її відкривши. Тобто вже економії ніякої і нате вам: грійтеся-перегрівайтесь і платіть нам більше грошей.
Я дізнався, що начебто хтось з будинку поскаржився на холод у квартирі. Тож виходить, що працівники «Рівнетеплоенерго» замість того, щоб з’ясувати, чому в тій квартирі холодно (а промивки, прочистки систем опалення у нас в будинку ніколи ніхто не робив) й усунути причину цього, просто відкрили засувку.
Степан Коропецький, директор «Рівнетеплоенерго»:
— Справді, наші працівники 20 січня були на обстеженні в цьому будинку, бо з квартир №1 та №5 звернулися зі скаргами на неналежне теплопостачання. Наші працівники виявили, що засувка на вході в будинок була майже повністю закрита. Тобто гаряча вода подавалася зі швидкістю 1,4 кубометра за годину. Цього на обігрів 14-поверхового будинку мало. Оскільки ми не бачили проекту, щоб виставити передбачену ним швидкість подачі води на будинок, виставили її на позначку 9,1 кубометра за годину. Будинок відразу ж прогрівся. Маємо усе це задокументовано на фото. До речі, засувка, згідно з правилами експлуатації теплових установок і мереж, не призначена для регулювання подачі тепла.
Щодо економії. Звісно, можна, образно кажучи, тиждень не їсти, а потім наїстися за один раз. Але хіба це буде економія? Та й якщо порахувати витрати тепла на площу квартир даного будинку, то навіть у 30-градусний мороз і при відкритій засувці все одно мешканці на оплаті послуг економили.






