Наразі рух вже відкрито на новозбудованій кільцевій розв’язці, що є важливим етапом для організації майбутнього транспортного потоку.
Підрядник, компанія Autostrada, остаточно завершила основні роботи на головних спорудах — естакаді та шляховоді через залізничні колії. Спеціалісти вже забетонували відкоси, відремонтували деформаційні шви та підпірні стіни, укріплені габіонами.
За словами виконавців, асфальтування основної дорожньої смуги планується завершити до кінця поточного року. Повний комплекс будівельно-монтажних робіт, включаючи встановлення всіх систем, має бути зданий в експлуатацію до кінця першого кварталу 2026 року.
Цей проєкт має критичне значення для міста. До повномасштабного російського вторгнення через Рівне щодня проїжджало близько 14 тисяч одиниць транзитного транспорту. Це перетворювало місто на перевантажений коридор, постійно створюючи затори та погіршуючи екологічну ситуацію. Нова об’їзна дозволить перенаправити потік транзитних вантажівок та авто, що прямують у напрямках Києва, Луцька та до пунктів пропуску на кордоні з Польщею («Устилуг – Зосін» та «Ягодин – Дорогуськ»), за межі міської забудови.
Будівництво об’їзної розпочалося ще у 2019 році, однак через військову агресію Росії роботи були заморожені, а проєкт опинився під загрозою перетворення на «довгобуд». Новий поштовх роботам дався наприкінці серпня 2025 року, коли фірма перемогла в оголошеному тендері та негайно мобілізувала ресурси для відновлення будівництва.









