— Вже пішли з роботи 63 працівники КП “Рівнеелектроавтотранс”, — говорить начальник міського управління транспорту і зв’язку Віталій Миронюк. — Ситуація на підприємстві критична, керівництво змушене скоротити кількість маршрутів, не їздитимуть тролейбуси за маршрутами №4, №8 та №9 .
За словами пана Миронюка, борг підприємства із заробітної платні становить більше півтора мільйона гривень. Кілька днів тому в область надійшла субвенція з державного бюджету у сумі 600 тисяч гривень. Цих коштів вистачило лише на те, щоб виплатити зарплату за лютий і на 35% зарплати за березень.
— Щоденно тролейбуси перевозять 40 тисяч пільговиків, — продовжує пан Миронюк. — Їх в місті проживає 55 тисяч, і більшість з тих, хто має пільги, користуються ними. Цього року в держбюджеті за перевезення пільгових категорій населення для КП “Рівнеелектроавтотранс” передбачено 12 мільйонів гривень, а потрібно на шість мільйонів більше.
Єдиним виходом, за словами пана Миронюка, було б введення адресної допомоги для пільгових категорій населення, щоправда, це перспектива не така близька. Як один з варіантів міська влада розглядає підвищення вартості проїзду у тролейбусах до півтори гривні. Це питання невдовзі винесуть на затвердження міськвиконкому. Тоді ж планується відмовитися від продажу проїзних квитків студентам і дозволити їм їздити, як і раніше, за половину вартості проїзного квитка.
Тролейбус доведеться чекати довше
Борги із заробітної платні перед працівниками комунального підприємства "Рівнеелектроавтотранс" призвели до того, що люди почали масово звільнятись з роботи. З початку року заяви за власним бажанням написали вже більше півсотні людей, це переважно кондуктори та водії тролейбусів. Відтак керівництво комунального підприємства змушене було скоротити кількість тролейбусів, що виїжджають на маршрути.
Поділитися цією статтею






