Все через розбиту дорогу або її відсуність. Як розповідає керівник “Союзу перевізників України” Валентин Демчук, водію деколи доводиться везти людей так повільно, що легше було б до того села дійти пішки:
–Як тільки виїдеш далі районних центрів, то біда. Найгірше у Здолбунівському, Володимирецькому, Рокитнівському та Зарічненському районах. Те, що там є, дорогами назвати важко.
Тому владі все важче домовлятися з перевізниками, щоб забезпечити повноцінне транспортне сполучення.
–Проблемних сіл з відсутністю доріг на Рівненщині є багато, – розповідає управління інфраструктури та промисловості Рівненської ОДА Федір Мисюра. Наприклад, дорога “Рівне-Радивилів” через Хотин-Теслугів – це 40 кілометрів бруківки в одному напрямку. Автобус їздить два рейси. Тобто туди і назад 160 кілометрів. Машина реально не витримує. Так само з маршрутом Рівне-Нобель. Із Зарічного до Нобеля 30 кілометрів жорсткої бруківки. Не витримують навіть “Мерседеси”.






