У Дубні 1 березня відкривається Центр обслуговування клієнтів «Рівнегазу»

«Центр обслуговування клієнтів» ПАТ «Рівнегаз», що на вулиці Грушевського у Рівному, щодня обслуговує близько 1000 клієнтів. Найчастіше люди звертаються з питаннями, коли купують нове житло, коли відбувається зміна мешканців, проводять звірку, у них приймають показники, оформляють пільги, їм роз’яснюють по рахунках, коли щось незрозуміло.

1 хв. читання

Торік працівники ЦОК зафіксували понад 600 тисяч дзвінків, ще 37 тисяч споживачів обрали голосовий помічник. 

Нині на Рівненщині працює три Центри обслуговування клієнтів, четвертий уже 1 березня відкриється в Дубні. 

Регіональна газова компанія, з якою співпрацює «Рівнегаз», стала першою в області серед надавачів комунальних послуг, хто масово запровадив дистанційні сервіси для клієнтів. Так, споживачі можуть передати покази лічильника, не виходячи з дому, через особистий кабінет на сайті компанії, СМС-повідомленням,  через Viber. Перелік усіх способів передачі даних є у кожному рахунку за газ, а також на сайті газорозподільної компанії.

Поділитися цією статтею