7 важливих критеріїв для вибору веб-студії

115 0

Ми у соцмережах:

7 важливих критеріїв

На сьогоднішній день дуже багато стало веб-студій, фрілансерів, сервісів з готовими рішеннями, що все більше приходить сумнівів - що ж вибрати? На які моменти потрібно звертати увагу, щоб не помилитися з вибором веб-студії?

Навіщо звертатися до веб-студії?

• Економія часу. Хлопці, підковані практично, знають, як правильно вибудувати роботу.

• Гарантії. Професіонали своєї справи налаштовані на результат. Вони не скажуть «у нас не вийшло» і не кинуть роботу на півдорозі.

• Якість. Хороший сайт може прослужити багато років.

• Додаткове супровід по доопрацюванням і рекламі. Якщо компанія - профі, то не потрібно в терміновому порядку шукати когось ще на додаткові опції.

Львівська веб-студія - це економія нервів і часу. А час, як відомо, гроші.

1. Скільки студія на ринку, і який штат співробітників.

Цей критерій має убезпечити вас. Чим довше фірма на ринку, тим більше шансів, що вона не закриється на середині виконання проекту для Вас. Якщо компанія на ринку більше 5 років - це вже надійність і досвід в різних проектах.

До того ж необхідно враховувати, що повинні бути співробітники, що відповідають за різні частини проекту. А не три людини, які відповідають за все. Наприклад, саме актуальним є студії розробки індивідуальних проектів.

Це означає, що робота по вашому проекту буде виконана вчасно і професійно на кожному етапі.

2. Зовнішній вигляд сайту підрядника

Якщо хлопці для себе не можуть створити гідний ресурс, що говорити про ваш проект.

Якщо ви зайшли на сайт, а він:

• швидко завантажується;

• зручний у використанні;

• приємний в кольоровій гамі;

• простий - без «наворотів», непотрібної графіки і т.д.

То ви потрапили до гідних кандидатів.

Ідеально, якщо:

• Дизайн і інтерфейс зроблені нейтрально. У всіх різні уподобання і якщо ці фактори не напружують, це говорить про професіоналізм.

• Зрозуміла навігація.

• Контент описаний чітко і зрозуміло.

• Є кілька форм зв'язку з клієнтом.

• Зовсім добре, якщо є відгуки і рекомендації від клієнтів.

3. Конкретний перелік послуг.

Список без «води» і бажано з послугами по супроводженню вашого проекту в подальшому.

Зазвичай студія пропонує:

• Створення сайту.

• Комплекс рекламного просування.

• Технічна підтримка.

І це правильно, тому що створивши сайт над ним потрібно працювати далі, щоб отримати продажу.

4. Є менеджер, який відповідає за виконання робіт.

Це посередник, який відстежить терміни і проконтролює всі моменти. Вчасно обробить ваш запит і підготує всю інформацію.

5. КП

Якщо в комерційній пропозиції все чітко і зрозуміло - це відмінно. Також профі вже можуть написати кінцеву вартість проекту і доп. трати, які можуть виникнути.

Дуже часто зустрічається, що вам обіцяють сайт за 2000$, а при вашій згоді виявляється, що потрібно доплатити ще стільки ж.

6. Наявність портфоліо.

Так ви можете ознайомитися з роботами компанії і зрозуміти їх досвід в розробці. Також це говорить про наявність реальних замовлень в студії.

7. Вартість роботи.

Хороша робота не може коштувати дешево. Тому, якщо всы пропонують вам проект за 1000-3000$, а хтось за 100$ - потрібно задуматися про професіоналізм даної людини.

Це і не означає, що потрібно вибирати найдорожчий. Дивіться на якість. Зрештою, хороша веб-студії завжди може запропонувати розбити роботу по частинам.

З яких причин змінюють веб-студію?

• Краще якість послуг.

• Занадто довго виконують проект.

• Відсутність комплексних послуг.

Надіємося що стаття допоможе зробити правильний вибір!


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також