А де ж регулювальники в Рівному?

1641 0

Ми у соцмережах:

Фото Рівне Медіа

Від періодичних відключень електроенергії потерпають не лише рівняни, які сидять у темних оселях, а й водії та пішоходи. Останні нарікають на те, що коли раптово вимикаються світлофори, ситуація на дорозі стає аварійною — особливо на великих перехрестях. Бо доводиться на власний розсуд розбиратися, хто має право проїхати.

У патрульній поліції кажуть — навчені регулювальники є. Бракує лише комунікації з тими, хто відповідає за живлення, щоб вчасно попереджали про відключення світлофорів.

Сергій Мерчук, керівник рівненської патрульної поліції:

— Хотіли б, щоб служба, яка відповідає за включення світлофорів, повідомляла нас про відключення. Ми то в режимі патрулювання самі помічаємо, але минає певний час і люди починають скаржитися. Ми готові на семи центральних перехрестях виставляти регулювальників за необхідності. Ви бачили, наскільки це було ефективно, коли електроенергії не було, і хлопці відпрацьовували, стоячи весь день надворі. Тому було б добре, щоб про відключення хтось повідомляв.

Артем Ганущак, заступник міського голови Рівного:

— У «Міськсвітла» з патрульною поліцією ідеальна комунікація. Оскільки є спільний чат, куди подається інформація і вона там фіксується. Але ми зв’яжемося окремо і все це проговоримо. Не «Міськсвітло» відключає світло на світлофорах, а обленерго.

Оксана Пижик, керує міською службою світлофорних об’єктів:

— Ми самі не отримуємо необхідної інформації від енергетиків, і в цьому проблема. Адже нам недостатньо знати лише назву вулиці, щоб ми могли вчасно відреагувати. Бо світлофори навіть на одній вулиці можуть бути підключені до різних трансформаторних підстанцій. Інша проблема, що графіки планових відключень енергетиків часто не збігаються з тим, що є в реальності. А буває, що напруга подається, але її недостатньо, щоб живити світлофорний об’єкт — як-от на перехресті Чорновола-Карнаухова. Часом від перепадів напруги наше обладнання виходить з ладу і доводиться його ремонтувати… Ситуація складна, просимо усіх учасників дорожнього руху поставитися з розумінням.

Алла Ліхачова, речниця ПрАт «Рівнеобленерго»:

— Коли ми проводимо планові ремонтні роботи на трансформаторних підстанціях, від яких заживлені світлофорні об’єкти, то про це завжди повідомляємо поліцію у визначені терміни — мінімум за 5 днів. Але в таких екстрених випадках, як зараз, доводиться діяти по ситуації. Поліцейські попросили скидати їм інформацію в ручному режимі — все, що можемо, надаємо. Але ситуація динамічна, вона постійно змінюється, а ми діємо залежно від потужності, яку дозволяє «Укренерго». Графік планових відключень по області незмінний, а на Рівне часто змінюється навіть протягом дня. Бо окрім того, що є планові відключення, трапляються ще й аварійні та екстрені. От у понеділок сталося дві аварії, і наші працівники уже працюють над усуненням. Намагаємося максимально робити все, що можливо.

У патрульній поліції додають, що й так працюють у посиленому режимі. А якщо не працює світлофор та на перехресті поки немає регулювальника, водіям радять керуватися правилами дорожнього руху. Або ж взагалі не виїжджати в місто без нагальної потреби, враховуючи ситуацію у ці дні, чи пересісти на громадський транспорт.

Олена РАКС.

Довідка РВ

Що означають сигнали регулювальника

Регулювальник дорожнього руху стоїть обличчям до вас. Руки його опущені донизу. Іноді буває, що в нього руки розведені по сторонах, чи може бути зігнута перед грудьми права рука жезлом вліво.

Рух заборонено в усі сторони. Це положення регулювальника означає червоний сигнал світлофора.

Регулювальник знову стоїть обличчям до вас, але його права рука, що тримає жезл, витягнута вперед, тобто до вас.

Рух заборонено прямо, а направо — рух дозволено. Це положення регулювальника означає червоний сигнал світлофора із зеленою стрілкою праворуч, з тією лише різницею, що в цьому випадку вам не треба поступатися дорогою машинам, що їдуть зліва, і пішоходам.

Рука регулювальника з жезлом піднята вгору. При цьому він стоїть до вас будь-яким боком.

У такій ситуації заборонено рух у всіх напрямках. Це необхідно для того, щоб звільнити перехрестя, найчастіше, для переваги спеціальному транспорту.

Регулювальник руху стоїть правим боком до вашої машини з витягнутою вперед рукою з жезлом.

Рух на всі боки заборонено. Такий сигнал, як і в положенні 1, означає червоне світло світлофора.

Регулювальник дорожнього руху стоїть спиною до вас. Руки його можуть перебувати в різних позиціях.

Рух в усі сторони забороняється, що б він не показував жезлом і руками. Цей жест також означає червоне світло світлофора.

Регулювальник руху стоїть лівим боком до вашої машини, а його руки опущені донизу, витягнуті по сторонах або зігнуті й притиснуті до грудей.

Ці жести показують, що можна їхати прямо або направо, спочатку пропустивши пішоходів. Такий сигнал означає зелене світло світлофора, але із забороною лівого повороту.

Регулювальник стоїть до вас лівим боком з витягнутою вперед рукою з жезлом.

Дозволяється їхати у будь-якому напрямку: направо, наліво, прямо, а також розвертатися. Цей сигнал регулювальника означає зелене світло світлофора. Трамвай, який рухається по тунелях рукавів, вважається винятком, їм дозволяється рух винятково наліво.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також