Тільки один квиток з Москви було продано наприкінці минулого року на новий розрекламований рейс з Рівенського аеропорту. Також тільки один рівнянин виявив бажання літаком дістатися до білокам’яної. Пасажирів до місця призначення доставили, але, звісно, авіарейс через них запускати не стали.
Тільки один квиток з Москви було продано наприкінці минулого року на новий розрекламований рейс з Рівенського аеропорту. Також тільки один рівнянин виявив бажання літаком дістатися до білокам’яної. Пасажирів до місця призначення доставили, але, звісно, авіарейс через них запускати не стали. — Ми ні в якому разі не відмовляємося від ідеї авіарейсу Рівне-Москва, — розповів директор КП «Міжнародний аеропорт Рівне» Віктор Якобчук. — Але, на жаль, не все залежить від нас. Ось, наприклад, «Львівські авіалінії», які мали б здійснювати перевезення, повідомили нас про свою затримку «з технічних причин» до 6 січня. Хоча після Різдва літак з нашого аеропорту до Москви полетить — вже продано 20 квитків. Розглядаємо і інші пропозиції — з весни плануються рейси до Туреччини, влітку — до Сімферополя. Фінансовий стан свого підприємства пан Якобчук у розмові з кореспондентом «РВ» не оцінював як надзвичайно хороший — так, борги минулих років аеропорт потихеньку гасить, зарплатню людям платить, але про прибуток ще говорити рано. Тому й оцінювати привабливість підприємства у зв’язку з появою зацікавлених у купівлі аеропорту компаній і саму перспективу продажу підприємства пан Віктор не береться — не його, не директорська то справа — аеропорт продавати. Це справа депутатів обласної влади, які згоди на продаж наприкінці минулого року не дали. І не тільки тому, що на продажу наполягає голова облдержадміністрації, якого в сесійній залі не всі люблять. Позицію обласної ради прокоментував її голова Роман Василишин: — Сьогодні нам пропонують продати цілісний майновий комплекс аеропорту за кілька мільйонів гривень. Але, на мою думку, це підприємство із спорудами, злітною смугою тощо варте кількох десятків мільйонів доларів. Тому в депутатів навіть виникла думка, а чи не погасити нам старі борги аеропорту, щоб підприємство вільніше дихало і щорічно приносило хай невеликий, але прибуток? Та і перед тим, як аеропорт продати, потрібно вивчити ситуацію, депутати говорять про якісь кредити, які без згоди облради нібито брало підприємство. Все зважимо і вивчимо і прийдемо до рішення. Те, що аеропорт брав «якийсь» кредит, пан Якобчук заперечує, каже, що брали вони тільки (із погодженням з ОДА) безпроцентну фінансову позику, яку вже частково повернули. Про назву компанії-благодійника, яка надала такий пільговий кредит, і про його розмір пан директор воліє не розповідати. Говорить тільки, що є бізнесмени, які зацікавлені у тому, щоб аеропорт у Рівному жив.