Польська компанія «LOT» готова співпрацювати із Рівним і запускати рейси до Любліна та аеропорту «Модлін» у Варшаві уже з цієї осені. Проте основна вимога авіаперевізника — реконструкція руліжної доріжки, яка нині завузька для літаків з двигунами знизу. А таких — більшість.
На ремонт руліжки 3,5 млн. грн. виділили з обласного бюджету, проте на попередній тендер, оголошений департаментом з питань будівництва, зголосилася тільки одна фірма — «Стиль-Декор», частий переможець торгів на Рівненщині, але у сфері будівництва. Оскільки був лише один учасник, торги скасували і оголосили нові. — Не подалися фірми, мабуть, через складність робіт, — коментує директор Міжнародного аеропорту «Рівне» Ігор Насинюк. — Не кожна компанія візьметься за таку роботу. Потрібно буде покласти асфальтобетон на руліжній доріжці до злітно-посадкової смуги, а це два кілометри шириною 18 метрів. Окрім того, з обох сторін по вісім метрів обочини укріпити потрібно, щоб ми могли обслуговувати літаки з двигунами знизу. Якщо влітку роботи фірма-переможець завершить, з осені «LOT» зможе запустити авіарейси. Наразі компанія вивчає статистичні дані щодо пасажиропотоку. А ми поки своїми силами готуємося до відновлення чартерів на Туреччину. Маркуємо полоси і смолою заливаємо «шви» між плитами злітної смуги. 2 червня відправиться перший у цьому році літак до турецької Анталії. Наразі йдеться про один рейс на тиждень, але якщо буде достатньо охочих, туристична компанія TPG, яка з минулого літа запустила туристичну авіапрограму з Рівного, збільшить кількість польотів. Також розглядають можливість рейсів до Болгарії. Проте нагадаємо, що взимку через неприбутковість туроператор відмовився від польотів з Рівного до Єгипту. За словами Ігоря Насинюка, рівненський аеропорт проводив переговори і з однією з найбільших європейських лоукостових компаній «Ryanair», яка заходить в Україну. Проте їхні умови рівнянам не підійшли. «Ryanair» ставить вимогу співфінансування, зазначив пан Насинюк: якщо котрийсь із рейсів буде незавантажений, місцева влада повинна буде покрити втрати компанії з бюджету.