Торік до бюджету Рівного надійшло 412 мільйонів гривень доходів, що на 2% більше, ніж заплановано.
Основні доходи — податки Найбільше до міського бюджету вдалося залучити коштів від податку з доходів фізичних осіб — 161 мільйон гривень, що стало можливим завдяки торішньому збільшенню з 13 до 15% ставки податку, а також оподаткуванню продажу та надання в оренду рухомого та нерухомого майна, підвищення розміру мінімальної зарплатні. Плата за землю додала у бюджет ще 15 мільйонів гривень, що у 2,1 раза більше, ніж у 2006 році. Це зумовлено переглядом нормативної грошової оцінки землі. Майже 16 мільйонів гривень отримано до бюджету єдиного податку, 8 мільйонів плати за торговий патент, майже 6 мільйонів ринкового збору. Зросли торік у порівнянні з 2006 роком в 1,7 раза надходження від оренди комунального майна, що в управлінні бюджету та фінансів пояснюють погашенням заборгованості минулих років з даного платежу в результаті поліпшення роботи з боржниками управління комунальною власністю та збільшенням орендних ставок. Додаткові 659 тисяч гривень бюджету принесло прийняття у комунальну власність міста КТП «Комуненергія» та КП «Теплотранссервіс». Це дозволило в 1,8 раза збільшити надходження від податку на прибуток підприємств комунальної власності. Більше торік міській владі вдалося заробити й на рекламі. За користування місцями розташування рекламних засобів та надання інформації про них у 2007 році до бюджету надійшло майже 702 тисячі гривень, що в 1,4 раза більше, ніж у 2006 році. Зросли надходження й з податку з реклами до 133 тисяч гривень, що пояснюється збільшенням кількості платників цього податку зі 163 у 2006 році до 189. Збільшення у місті кількості випадків самочинного будівництва, чи то пак краще їх виявлення, зумовило зростання у 1,7 раза надходжень від адмінштрафів і поповнило бюджет на майже 206 тисяч гривень. 484 тисячі гривень торік вдалося заробити також на розміщенні у банках тимчасово вільних бюджетних коштах. Єдиною невиконаною у загальному фонді бюджету-2007 залишилася стаття з надходження від збору з власників собак. ЖКП міста змогли назбирати за рік усього більше тисячі гривень такого збору. Якщо врахувати, що він становить лише 1,7 гривні за рік з власника собаки, то виходить, що у місті є всього 647 собак. У таку їх кількість на майже 250-тисячне місто повірити, звісно, важко.
Землі й майна менше — менше і грошей Що стосується спецфонду бюджету, то до нього надійшло торік майже 60 мільйонів гривень власних надходжень, що у півтора раза більше, ніж у 2006 році. 13 мільйонів до нього вдалося заробити на продажу земельних ділянок. В управлінні бюджету та фінансів причиною такого майже дворазового збільшення суми надходжень у порівнянні з 2006 роком називають продаж більших площ ділянок. Хоча явно у цьому питанні міські чиновники недопрацювали, оскільки, як відомо, майже 5 мільйонів гривень додав бюджету єдиний проведений за рік у місті земельний аукціон. Отримано до спецфонду торік і 10 мільйонів гривень податку з власників транспортних засобів, що на 30% перевищило план. Майже у чотири рази менше, ніж у 2006 році, до спецфонду було отримано коштів від продажу комунального майна — близько 6 мільйонів гривень. У 2006 році основну частину цих надходжень становили кошти від продажу готелю «Мир» — 18 мільйонів. Торік таких великих об’єктів не продавали, тому, відповідно, і менше отримали коштів. Зменшилися торік надходження і від відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва (з 253 до 38 тисяч гривень), що зумовлено меншою площею наданих земельних ділянок сільськогосподарського призначення. У шість разів менше, порівняно з 2006 роком, до міського бюджету надійшло грошових стягнень за шкоду, заподіяну навколишньому середовищу. Втім, чиновники це пояснюють не погіршанням своєї роботи чи зменшенням такої шкоди, а зміною нормативів зарахування цих коштів. Адже у 2006 році, відповідно до законодавства, 100% таких стягнень потрапляло до міського бюджету, а нині лише 10%. Вдалося торік міській владі залучити також понад 3 мільйони гривень до спецфонду на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій.