31.01.2013 00:50 Адміністратор
2780
0
Відкриття у Рівному дирекції приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія" не залишилося непоміченим. По-перше, тому що в області з'явилося ще одне повноцінне представництво одного із лідерів страхового ринку, який має 20-річний досвід роботи та впевнено входить в десятку найбільших страхових компаній країни. По-друге, та чи не основне для багатьох рівнян, — дирекцію очолили Роман Василишин та Володимир Сидорчук, які до цього керували рівненським представництвом не менш відомої страхової компанії "Княжа Вієнна Іншуранс Груп" та були пов'язані з нею з дня заснування. Відтак "РВ" поцікавилась: які тому причини, в якому стані вони залишають "Княжу Вієнна Іншуранс Груп", чи пропонуватимуть своїм клієнтам перейти в нову структуру і що очікує застрахованих у ПрАТ "УПСК"?
Роман Василишин, директор Рівненської дирекції ПрАТ "УПСК":
|
| |
— Якщо згадати минуле, то я був одним з ініціаторів створення "Княжої" у 1997 році. З 1998 — був її основним акціонером, володів контрольним пакетом акцій. В 2002 році, у зв'язку з тим, що мене обрали головою облради, я вийшов з акціонерів. У 2006 році, коли закінчилася моя каденція, голова правління Юрій Кіндзерський запросив мене на роботу, і таким чином я вдруге опинився в "Княжій Вієнна Іншуранс Груп". Спершу працював у центральному апараті заступником директора департаменту платежів, згодом — заступником директора департаменту Західної дирекції ПрАТ УСК "Княжа Вієнна Іншуранс Груп", а під кінець — заступником директора її Рівненської дирекції.
Так, "Княжа Вієнна Іншуранс Груп" входить до двадцяти основних страхових компаній України та залишається надійною компанією. Однак після того, як у лютому 2010 року Юрій Кіндзерський звільнився з посади голови Правління компанії, працювати нам в дирекції стало складніше, навіть виходячи з того, що за останні три роки помінялось вже три голови Правління. До того ж, Рівненську дирекцію понизили в статусі, всі платежі та відшкодування почали йти тільки через Київ. Як наслідок, всі оперативні щоденні питання необхідно вирішувати через центральний офіс, не кажучи про можливості індивідуального підходу до клієнта та усіх моментів врегулювання страхових випадків. Та й платежі до бюджету вже не залишаються в Рівненській області, що мені також аж ніяк не імпонувало. Ось, виходячи з цього, ми і прийняли рішення піти з "Княжої" та погодились працювати у Рівненській дирекції ПрАТ "УПСК", коли отримали таку пропозицію. В цій компанії, якщо, звісно, ми працюватимемо так, як раніше, усім нам, я маю на увазі і клієнтів, однозначно буде краще, так як умови, які існували з першого дня заснування цієї компанії 20 років тому, і ті, які є на сьогодні — вони стабільні.
За нами пішла основна частина працівників. Щодо клієнтів, то, як свідчить практика, більшість з них зважають передусім не на назву компанії, а на її працівників. Тобто визначаються, якій людині можна довіритись, з ким варто мати справу, тому ніхто нікого примусово "не перетягне". Ми тільки пропонуватимемо клієнтам свої умови, а іншим страховикам залишається пропонувати свої.
Володимир Сидорчук, заступник директора Рівненської дирекції ПрАТ "УПСК":
— У "Княжій" я пропрацював 15 років — починав з менеджера, а звільнився з посади директора Рівненської дирекції. Йду працювати в Рівненську дирекцію ПрАТ "УПСК" заступником Романа Василишина.
ПрАТ "Українська пожежно-страхова компанія" створена у 1992 році і є одним з лідерів страхового ринку України. За підсумками роботи (за основними фінансовими показниками) компанія протягом останніх п'яти років входить в першу десятку страхових компаній України. На сьогодні статутний фонд ПрАТ "УПСК" становить 100 мільйонів гривень, а валюта балансу — 329 578,3 тисячі гривень.
ПрАТ "УПСК" є членом Ядерного страхового пулу, Українського сільськогосподарського страхового пулу, Будівельного страхового пулу, Моторного (транспортного) страхового бюро України та входить до складу його президії.
Компанія має у своєму безпосередньому підпорядкуванні 126 відокремлених підрозділів, розташованих в обласних центрах, у містах обласного підпорядкування та районних центрах, містах і селах. Загальна координація роботи представництв забезпечує єдину політику в питання співробітництва, оперативність взаєморозрахунків, виплати страхових відшкодувань та високий рівень обслуговування.
Потенціал компанії є надзвичайно великим і в частині лінійки страхових продуктів, і в частині виплати відшкодувань та рівня обслуговування.
Рівненська дирекція є балансовим підрозділом, має свою бухгалтерію, може самостійно врегульовувати страхові випадки до 55 тисяч гривень, сплачує податки в своєму регіоні.
Ми вважаємо, що надані нам акціонерами максимальні повноваження для прийняття тих чи інших рішень дозволять побудувати кращу систему обслуговування наших корпоративних клієнтів — юридичних осіб і перейнятися потребами кожної застрахованої людини.
За час своєї роботи в страхуванні наш колектив набув великого досвіду, знає особливості страхового ринку в Україні, та, зокрема, на Рівненщині, й докладе максимум зусиль для того, щоб наші послуги були якісними та професійними.