Очевидно, не буде продовжено контракт з директором Рівненського аеропорту Ігорем Насинюком. Він зараз — один із трьох претендентів на посаду і заявив про свою участь у конкурсі. Щоправда, з самим конкурсом стався казус. Втрутилась СБУ, направивши лист в ОДА з вимогою внести доповнення до вимог до претендентів.
— СБУ рекомендувала, що майбутній директор аеропорту повинен мати не менше п’яти років досвіду роботи на керівних посадах та не менше двох років вислуги в авіаційній галузі, — розповідає начальник департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації Федір Місюра.
Крім Ігоря Насинюка, на посаду директора аеропорту претендують — Олександр Якубець, слідчий Державного бюро розслідувань, та Кирил Новіков, колишній директор «Украеропроект», а зараз працює в грантовому проєкті Європейського Союзу з розробки транспортної моделі України. Судячи з біографій претендентів, досвід роботи в авіаційній галузі має лише чинний директор аеропорту Ігор Насинюк, який керує летовищем з 2015 року. Але обласна рада проігнорувала лист СБУ. А у питанні обрання нового керівника аеропорту було взято паузу.
Сергій Кондрачук, голова Рівненської обласної ради:
— Застереження СБУ щодо оголошеного нами конкурсу мають винятково рекомендаційний характер. Тому проігнорувати їх — це право депутатів. Загалом мені не зрозуміло, як можна було ставити нам такі вимоги. Адже якщо розібратися, то теперішній директор аеропорту Ігор Насинюк до призначення теж не мав досвіду роботи в авіаційній галузі.
Тим часом один із кандидатів — Кирил Новіков уже був помічений на зустрічі з міським головою Рівного Олександром Третяком, який почав публічно заявляти про зацікавленість міста в аеропорту і готовність допомагати. Новікова представили міському голові як «експерта з авіації». За його словами, у 2015-2018 роках він очолював Державний проектний інститут у Києві, який «чимало зробив для розбудови аеропортів в Одесі, Херсоні, Чернівцях і Запоріжжя».
— Про рівненський аеропорт говорять всі, а віз і нині там, — сказав під час цієї зустрічі з претендентом Олександр Третяк. — Є узгоджена позиція з обласною владою, що ми спільно будемо шукати напрямки розвитку. Пізніше обговоримо наші напрацювання.
Націлюючи Кирила Новікова на роботу, яку він поки ще не отримав, Олександр Третяк наголосив, що варто працювати в чартерному туристичному і вантажному напрямках, але «добре було б, якби були регулярні рейси на Польщу і Туреччину, наприклад».
Кирил Новіков теж окреслив кількома словами своє бачення ситуації з аеропортом в Рівному:
— Стан інфраструктури Рівненського аеропорту дуже подібний до того, який є в Чернівцях. Але останній чомусь пішов вгору. Аеродром в непоганому стані. На жаль, ситуація в Україні така, що більшість регіональних аеропортів є дотаційними. Проте завжди знайдуться люди, які хочуть летіти, а не їхати. Хоча б навіть до того ж Києва. Потрібен продуманий менеджмент.
Він також заявив, що деяких людей, які зараз працюють в аеропорту, потрібно буде замінити — адже їхня робота не була ефективною.
Богдан СЛОНЕЦЬ,
Дарина ГУЗЕНКОВА.