Діти товстіють не тільки від шкідливої їжі, але навіть від її реклами

1898 0

Ми у соцмережах:

Діти товстіють не тільки від шкідливої їжі, але навіть від її реклами

Останні дослідження в черговий раз підтвердили, що надлишок годин, проведених перед телевізором, переходить у надлишок жирових відкладень. При цьому впливають не тільки чіпси, з’їдені перед блакитним екраном, але навіть їхня реклама по телебаченню.

Так, за час навчання в школі діти з розвинених країн проводять перед екраном у середньому три роки, протягом яких вони переглядають 10 тисяч оголошень з рекламою висококалорійних продуктів з високим змістом цукру і жирів. За даними американського видання Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine, кожна година, проведена перед телевізором, додає 167 калорій. Всесвітня організація охорони здоров’я вже багато років попереджає, що ожиріння набуває масштабів пандемії, яка може спричинити тяжкі наслідки, однак ми продовжуємо жити в обстановці, яка все більше сприяє гіподинамії і неправильному харчуванню, рекламованому засобами масової інформації. Як відзначає видання, схильність до ожиріння в останні роки зростає, і немає ніяких ознак зміни тенденції. Учені з Брістольського університету дійшли висновку, що ризик ожиріння в дітей, які дивляться телевізор більше 8 годин на тиждень, утричі вищий, ніж у тих, хто проводить біля телеекрана менше часу. За статистикою, понад 80% дітей і підлітків з надлишковою вагою страждають на ожиріння все подальше життя. Проблема дитячого ожиріння ускладнюється тим, що надлишковій вазі часто не надають належного значення, а коли воно переростає в ожиріння, то перетворюється на хронічну хворобу, яка погано піддається лікуванню. Тому ключову роль відіграє поведінка й те, що вживають в їжу батьки. ”Звичка їсти перед телевізором жахлива: доведено, що так люди з’їдають більше, тому що переключення уваги загальмовує відчуття насичення», — наводить видання думку експерта. Проте дослідження свідчить, що політика боротьби з надлишковою вагою приносить результати. Так, нещодавно проведене спостереження за дітьми в Голландії й Австралії показало, що повне виключення реклами шкідливої їжі приводить до зниження дитячого ожиріння на 2,5%, пише видання з посиланням на журнал Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також