
Поки слідчі визначаютьcя, від чого тиждень тому загорівся потяг "Сарни-Здолбунів", залізничники не відступають від своєї першої й основної версії: поїзд давно своє від'їздив і рано чи пізно щось таке з ним мало статися.
Коротко нагадаємо читачам, що надзвичайна пригода сталася 30 квітня. О 9.46 дизель-потяг до Здолбунова виїхав із Сарн, а вже через сорок хвилин зупинився за якихось півкілометра від станції Малинськ на Березнівщині. За кілька хвилин до цього у задньому мотор-вагоні (дизель-локомотив спарений з пасажирським вагоном) стався вибух, з'явилося полум'я й дим. На щастя, машиніст та інші члени бригади потяга спрацювали швидко та професійно: гучний один довгий та два коротких гудки, що сигналізувало про пожежу, зупинка потяга, евакуація 25 пасажирів із задимленого вагона та ще близько 200 — з інших вагонів. Усе відбувалося оперативно, злагоджено та без паніки. В результаті ніхто з людей не постраждав. Після цього передній мотор-вагон з двома пасажирськими відчепили від задимленого та вже палаючого заднього мотор-вагона і відігнали уперед на 200 метрів.
Першою до місця пригоди прибула машина пожежників із Березного, але на під'їзді до колій загрузла у багнюці. Поки пасажири намагалися її виштовхати та поки продували рукави, які чомусь забилися, полум'я розгорялося все сильніше. Лише коли приїхав пожежний потяг із Сарн, вогонь вдалося загасити. Рух потягів на перегоні Немовичі-Малинськ відновили о 13.34, на той час всі пасажири з пошкодженого потяга поїхали далі маршрутками.
Транспортні правоохоронці та фахівці від залізниці продовжують з'ясовувати усі причини та обставини загоряння потяга. Тим часом серед залізничників неофіційно кажуть, що сума збитків від пожежі становить понад 30 тисяч гривень, бо мотор-вагон згорів вщент і відновленню не підлягає. Що він був випущений ще в 1958-му, пройшов багато профілактичних ремонтів і давно мав бути списаний. А причиною загоряння залізничники вважають те, що розірвало "крильчатку" й заклинило турбокомпресор дизельного двигуна мотор-вагона.