У начальника обласного управління освіти і науки Петра Коржевського попросили порівняти рівні знань п’ятикласників до реформи та після.
Йдеться про дітей, які навчаються за старою програмою та новою. Так званий НУШ, який активно впроваджують в області та державі. Адже діти після реформи уже мали писати контрольні роботи з різних предметів.
Коржевський сказав наступне:
- Академічні досягнення учнів у класах, які навчаються за програмою НУШ, відрізняються. Рівень знань у дітей є достатнім та відповідає стандартам. Однак учні пілотних класів демонструють кращі результати у вміннях співпрацювати, розв’язувати проблемні завдання, працювати в команді. Вони виявляють більшу ініціативу, творчість та вміють захищати власну позицію. Вони краще застосовують знання на практиці. Це і є вагомий результат цієї реформи.