До суду рідко доходять невдоволені споживачі

1586 0

Ми у соцмережах:

До суду рідко доходять невдоволені споживачі

Оштрафували підприємців на понад 320 тисяч гривень і повернули покупцям 55 тисяч гривень, витрачених на неякісний товар, працівники управління у справах захисту споживачів у Рівненській області. Найбільше люди скаржаться на неякісні послуги, харчові продукти, мобільні телефони, побутову техніку та взуття.

Як розповіла начальник управління Євгенія Мосіюк, в більшості випадків підприємці йдуть назустріч незадоволеним споживачам, тому до судових розглядів справи рідко доходять. Серед понад тисячі звернень в суді розглядалось лише п’ять, з яких три завершились на користь споживача. — Багато споживачів торік скаржилися на куплене неякісне взуття, — пояснює п.Мосіюк. — Причому буває, що підприємець не визнає браку продукції, відмовляється відправляти товар на експертизу. Одне таке товариство ми оштрафували на 6 тисяч гривень. Ще один з випадків — надійшла скарга на неякісне встановлення вікон. Після втручання управління підприємець згодом запевнив, що недоліки були усунені на суму 630 гривень за його рахунок. Скаржаться також на житлово-комунальні підприємства, хоча значно менше, ніж кілька років тому. Наприклад, ми розглядали заяву рівнянки щодо прориву стояка. В результаті ЖКП замінило труби і виділило на усунення недоліків 286 гривень. Також у 2010 році йшли скарги на послуги маршрутного перевезення, 40 суб’єктів якого ми перевірили. Загалом, стверджують в управлінні у справах захисту споживачів, якщо справа стосується складної побутової техніки, то люди переважно скаржаться на супермаркети. Якщо ж мова йде про харчові продукти, взуття, одяг, мобільні телефони — то найбільше до цього причетні представники малого підприємництва. — Порівняно з минулими роками кількість звернень щодо харчових продуктів зростає. Найпоширеніші — щодо недоважування круп, скарги на перебиття дат, на відсутність інформації про товар. Дуже небезпечно купувати таку продукцію. Один з скаржників, приміром, отруївся такими пельменями. Скаржаться на неякісні мобільні телефони, придбані переважно в кіосках. Я ж наголошую, що такий товар потрібно купувати лише в спеціалізованих магазинах. Проте немає в нас наразі скарг на туристичні фірми та Інтернет-магазини. Хоча по Україні таких багато, — зауважила Євгенія Мосіюк. В управлінні радять споживачам при купівлі мати інформацію про суб’єкт господарювання, вимагати у продавця чек чи інший розрахунковий документ, а також документи, що підтверджують якість товару та інформацію про його склад.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також