Дорожники на Рівненщині щось знають про закінчення війни?

Вже четвертий рік опоненти чинної влади звинувачують Володимира Зеленського і його команду в тому, що після свого обрання вони спрямували значну кількість бюджетних коштів на будівництво доріг. Мовляв, якби ці гроші витратили на зведення оборонних споруд, виробництво та закупівлю зброї, ворог не мав би таких успіхів, не окупував стільки території, а може, і взагалі не наважився би на нас нападати.

3 хв. читання

Влада на ці закиди прогнозовано не відповідала, але хоч трохи масштабних проєктів дорожнього будівництва не здійснювала і навіть не планувала — війна на дворі! Аж раптом стало відомо про план грандіозної реконструкції міжнародної траси Київ — Чоп, яка проходить через Рівненську область. Що сталося? Чому це стало можливим? Невже нам вже не потрібна зброя і ми можемо повернутися до мирного будівництва? Не інакше як українські дорожники разом із їхніми зарубіжними партнерами щось знають. Але поки що нам про це не кажуть.

Микола НЕСЕНЮК.

Днями у Рівненській облдержадміністрації відбулася велика нарада за участі дорожників та керівництва області. На ній було заявлено, що влада знайшла можливість почати капітальний ремонт певних ділянок траси. Заговорили навіть про те, що будуть побудовані нові транспортні розв’язки, облаштовані додаткові зупинки громадського транспорту, пішохідні переходи, встановлені нові шумозахисні екрани, сучасне освітлення, а сама дорога у певних місцях буде розширена. Фінансуватиме усе Європейський банк реконструкції та розвитку в межах проєкту «Розвиток транс’європейської транспортної мережі».

Дмитро Леонтіюк, заступник начальника з експлуатаційного утримання та безпеки автомобільних доріг Служби відновлення та розвитку інфраструктури Рівненщини:

— Верхній шар асфальту на трасі М-06 «Київ-Чоп» уже свої віджив своє. Служба намагається ліквідовувати вибоїни та слідкувати за тим, щоб дорожня розмітка вчасно поновлювалася, проте це не панацея. Адже по факту ми латаємо те, що цілим уже ніколи не буде. Отож верхній шар асфальту потрібно замінювати, а дорогу капітально реконструювати. Адже збільшилася кількість вантажного та легкового транспорту. Вона уже не така, як була 10 чи 15 років тому. Оскільки ми маємо іншу інтенсивність руху, то під це потрібно підлаштовуватися. Більше того, змінилися певні підходи до облаштування розворотів та інші речі. Зараз ведуться проєктні вишукування. Іншими словами, наразі служба проводить роботу з документацією. Вся «Київ-Чоп» нами була розбита на приблизно дев’ять об’єктів. Адже реконструкція буде різною. Наприклад, десь трасу з двох смуг потрібно розширювати до чотирьох. Відповідно, для цього потрібно відвести землю. Якщо земля приватна, то ділянки доведеться викупити. Себто бюрократія займе багато часу. Однак зазначу, що три об’єкти можна буде зробити найшвидше, бо там бюрократії обмаль. Але я не хочу називати, що це саме за місця та в яких районах Рівненщини, щоб не зірвати весь процес, який зараз триває. Надмірна увага принесе тільки шкоду. Очікуємо підтвердження позиції та рішення Європейського інвестиційного банку, який має виділити кошти на реконструкцію. Реконструкція «Київ-Чоп» буде виділена в окрему закупівлю. Зараз важко спрогнозувати, коли це станеться у часі, але робота ведеться.

Богдан СЛОНЕЦЬ.

Поділитися цією статтею