І в сніг, і в мороз: 70 років на дорогах

1418 0

Ми у соцмережах:

І в сніг, і в мороз: 70 років на дорогах

За 70 років, що минули від початку роботи Рівненської дорожньої експлуатаційної дільниці, змінилося багато, і техніка, і технології. Але завдання залишилися ті ж: утримання доріг в належному стані.

Нині Рівненська дорожня експлуатаційна дільниця обслуговує понад 115 кілометрів державних доріг. Окрім автодороги Київ-Чоп від межі Житомирської області до Дубенського району Рівненської області, обслуговує ділянку автошляху Устилуг-Луцьк-Рівне на території нашої області. Дорожники кажуть, що найважче взимку, але вони справляються. — Під час реконструкції автодороги Київ-Чоп до Євро-2012 було повністю замінено дорожні знаки, нанесено розмітку, на окремих ділянках в населених пунктах встановлено шумозахисні екрани, збудовано майданчики для зупинки автомобілів та відремонтовано мости. А головне — дорога освітлюється, — розповідає начальник філії Андрій Шинкарук. — Біля Рівного побудовано транспортні розв'язки у двох рівнях, що значно підвищило безпеку руху, збільшило пропускну здатність та забезпечило безперервний рух транспортних засобів. На автодорозі ведеться відеонагляд за ситуацією на дорозі, а також метеоспостереження. Метеостанції показують температуру повітря, стан дорожнього покриття, вологість і напрямок вітру. Приміром, за годину до ожеледиці система попереджає про неї — на екрані починають миготіти червоні квадрати, що є сигналом для нас. Інша ситуація — на автодорозі Устилуг-Луцьк-Рівне. Траса там стара і вузька. Взимку при несприятливих погодних умовах є велика імовірність утворення заторів. Ми сподіваємося, що цього року розпочнеться капітальний ремонт цієї дороги, принаймні від Рівного до Карпилівки. Трасу на цій ділянці мають зробити не гіршу, ніж на Київ. Рівненській дорожній експлуатаційній дільниці підпорядковано три підрозділи — у Корці, Гощі та Клевані. Для утримання автодоріг і дорожніх споруд у належному стані філія має 46 одиниць автотранспорту, оновлено парк дорожньо-будівельної техніки. На снігоочисну техніку встановлено німецьке обладнання, яке за внесеними працівниками ДЕД температурними та іншими даними автоматично вираховує, скільки, наприклад, протиожеледної суміші потрібно висипати. — Температура повітря від плюс одного до мінус одного градуса для дорожніх служб найгірша, ну і, звісно, сильні снігопади, — розповідає головний інженер Юрій Степанчук. — У таку пору ми чергуємо цілодобово. Бувало, що протягом дня на 115 кілометрів доріг висипаємо 300 тонн суміші. В останні роки наша філія не мала проблем з нестачею пального чи протиожеледних матеріалів. Взимку, при снігових заметах, ми допомагаємо розчищати місцеві дороги. Наша техніка їздила до сіл Гощанського, Корецького та Острозького районів. При плюсовій температурі повітря працівники ДЕД проводять ямковий ремонт. З початку року засипали 550 квадратних метрів ям. Без вибоїн, запевняють, і дорога на Луцьк. У теплу пору року дорожники косять бур'яни, зрізують дерева, поновлюють розмітку та дорожні знаки, прибирають дороги. — Ми створили чудовий колектив, у нас працює 104 людини, в усіх трудова дисципліна — на першому місці, — розповідає інженер Тетяна Ткачук. — Дев'ятеро наших працівників мають стаж роботи на одному місці понад 30 років, а один працівник — навіть більше сорока. За сімдесят років нашу установу очолювало десятеро людей. Нинішній керівник Андрій Шинкарук — з 2007 року. Умілий організатор, вимогливий та принциповий керівник. Пропрацювавши 23 роки механіком, він добре знає, що успіх підприємства залежить від ставлення працівників до роботи. У нас велику увагу приділяють створенню для людей належних і безпечних умов праці та відпочинку. Є медичний працівник, який перевіряє стан здоров'я водіїв і механізаторів. На кожному дорожньо-ремонтному пункті створено нормальні побутові умови. Торік підприємство виконало робіт майже на 15 мільйонів гривень. Працівники дільниці роботою задоволені, багато хто з них нагороджений медаллю "За працю та відвагу" й відзначений званням "Почесний дорожник". Єдине, що нині турбує працівників Рівненської ДЕД — це фінансування галузі. Вони запевняють, що якби на дороги виділяли більше коштів, ті шляхи, які утримує дільниця, були б найкращими в Україні.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також