Продати комусь цей транспорт навряд чи вдасться, бо музейної цінності він не становить, пояснюють чиновники, а брухт нині коштує не надто дорого. Тому старі тролейбуси розберуть на запчастини, щоб лагодити те, що досі на ходу. А з огляду на ситуацію в країні, деякі машини ще можуть послужити рятувальникам — для тренувань.
Руслан Гудима, директор міського департаменту інфраструктури та благоустрою:
— Це тролейбуси, якими ми вже не користуємося, і немає економічної доцільності їх утримувати. Лише займають місце на території, «стискаючи» в можливостях «Рівнеелектроавтотранс». Щодо передачі двох з них до нас звернулася ДСНС — для проведення тренувань під час виникнення якоїсь небезпечної аварійної ситуації: загоряння, потрапляння ракети в сам тролейбус чи щось інше. А решта вже такі, що не підлягають експлуатації, їх немає куди передати. Продати теж невигідно, бо вартість металу на сьогодні є вкрай низька. Тому така пропозиція.
Олена РАКС.





