«Лідером із розміщення політичної реклами є «Народний фронт», а найменше коштів витрачає Ляшко, це можна пояснити тим, що головний радикал країни — єдиний із усіх претендентів у парламент, хто має реальний прямий зв’язок із своїм виборцем. Тому реклама у великій кількості йому просто не потрібна» — заявив політолог Володимир Цибулько, аналізуючи дані Нацради.
«Лідером із розміщення політичної реклами є «Народний фронт», а найменше коштів витрачає Ляшко, це можна пояснити тим, що головний радикал країни — єдиний із усіх претендентів у парламент, хто має реальний прямий зв’язок із своїм виборцем. Тому реклама у великій кількості йому просто не потрібна» — заявив політолог Володимир Цибулько, аналізуючи дані Нацради. Нагадаємо що у вересні лідером з розміщення джинси у всеукраїнських друкованих виданнях стала партія «Батьківщина». Про це свідчать результати моніторингу ЗМІ на наявність публікацій з ознаками прихованої політичної реклами, який проводить Інститут масової інформації.