У середині 90-х маршрутки врятували Рівне від транспортного колапсу, замінивши старі автобуси збанкрутілого комунального підприємства. Тоді це був дуже прибутковий бізнес. Та, схоже, час їхній минув. І винна в цьому не тільки міська влада, яка намагається пересадити рівнян у тролейбуси, утримуючи нижчу ціну. А й самі власники цього транспорту, які не дбають про його оновлення і утримання в комфортному для пасажирів стані.
Минулого тижня під час засідання міськвиконкому було озвучено плани на громадський транспорт у Рівному, які будуть втілювати у наступних два роки. По-перше, вартість проїзду у тролейбусах буде й надалі суттєво меншою, ніж у маршрутках. По-друге, щороку купуватимуть по 10 тролейбусів, щоб по місту одночасно могли курсувати 100 тролейбусів. По-третє, влада має намір купувати й автобуси, об'єднавши увесь комунальний транспорт в одне підприємство.
Володимир Хомко, міський голова:
— Нарікання людей на маршрутки є справедливими. Ще десять років тому це був суперприбутковий бізнес. Тоді у нас було лише 39 тролейбусів. Але зараз усе змінилося. За три роки жоден бізнесмен не придбав нового автобуса, бо невигідно. Тому й вони у такому жахливому стані, а через кілька років стане ще гірше. Але маршрутки мають доїздити цей перехідний період, бо ми не можемо їх одномоментно замінити. Як тільки тролейбусів стане близько сотні, то увесь транспорт об'єднає нове єдине комунальне підприємство. І місто купуватиме невеликі автобуси, які курсуватимуть нарівні з тролейбусами.
Богдан СЛОНЕЦЬ.