Хомко визначив перехідний період для маршруток

1499 1

У середині 90-х маршрутки врятували Рівне від транспортного колапсу, замінивши старі автобуси збанкрутілого комунального підприємства. Тоді це був дуже прибутковий бізнес. Та, схоже, час їхній минув. І винна в цьому не тільки міська влада, яка намагається пересадити рівнян у тролейбуси, утримуючи нижчу ціну. А й самі власники цього транспорту, які не дбають про його оновлення і утримання в комфортному для пасажирів стані.

Минулого тижня під час засідання міськвиконкому було озвучено плани на громадський транспорт у Рівному, які будуть втілювати у наступних два роки. По-перше, вартість проїзду у тролейбусах буде й надалі суттєво меншою, ніж у маршрутках. По-друге, щороку купуватимуть по 10 тролейбусів, щоб по місту одночасно могли курсувати 100 тролейбусів. По-третє, влада має намір купувати й автобуси, об'єднавши увесь комунальний транспорт в одне підприємство.

Володимир Хомко, міський голова:

— Нарікання людей на маршрутки є справедливими. Ще десять років тому це був суперприбутковий бізнес. Тоді у нас було лише 39 тролейбусів. Але зараз усе змінилося. За три роки жоден бізнесмен не придбав нового автобуса, бо невигідно. Тому й вони у такому жахливому стані, а через кілька років стане ще гірше. Але маршрутки мають доїздити цей перехідний період, бо ми не можемо їх одномоментно замінити. Як тільки тролейбусів стане близько сотні, то увесь транспорт об'єднає нове єдине комунальне підприємство. І місто купуватиме невеликі автобуси, які курсуватимуть нарівні з тролейбусами.

Богдан СЛОНЕЦЬ.


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

  • пшг 03:51, 24.03.2018

    Згадайте перевызників початківців,які накатовали маршрути,вони купували більші маршрутки,щоб людям було комфортніше,а коли в них віджали цей бізнес мінти,прокурори а також працівники самого авто управління то чому вони не поновлюють автопарк,а тому,що покупляли хто фури,магазини і тд,непотрібна ця лапша на вуха населеню,водіїв нехватка а вони ще звільняють,краще до тих дозорів ставилиб відео камери,як на маршрутки так і на тролейбуси,щоб бачили як вони їздять та порушують ПДР,та чи дотримуються своїх прямих обовязків, 4.4.1.7. На кожній кінцевій станції водій повинен проводити зовнішній огляд рухомого складу. Перевірці підлягають: кріплення коліс; контактні вставки та мотузки струмоприймачів; склорозсіювачі світлових приладів; двері; підніжки, поручні салона, пасажирські сидіння, компостери, візуальна інформація; кришки люків устаткування, захисні щитки; рівномірність осідання кузова на ресорах. У разі виявлення несправностей водій повинен повідомити диспетчера служби руху та діяти за його вказівками. 4.4.1.8. Під час зміни на лінії водій, який здає вагон (тролейбус), повинен повідомити водієві, що його змінює, про: технічний стан та про всі випадки несправностей і пошкоджень, що мали місце протягом зміни, зафіксувавши їх у книзі поїзда; отримані ним службові попередження, розпорядження та іншу інформацію; стан доріг або колії, контактної мережі, освітлення та інші умови експлуатації. 4.4.1.5. Під час руху забороняється перебування в кабіні сторонніх осіб, крім начальника маршруту (водія-наставника), ревізора з безпеки руху, які здійснюють контроль на лінії, та інструктора в період навчання. 4.4.1.2. Під час роботи на лінії водій повинен: неухильно виконувати Правила дорожнього руху; суворо дотримуватися розкладу руху; піклуватися про збереження рухомого складу; забезпечувати культуру обслуговування пасажирів, проявляти особливу увагу до літніх пасажирів, дітей та інвалідів; економно витрачати електроенергію; контролювати показання приладів, стан рейкової колії, дорожнього покриття, контактної мережі та інших інженерних споруд транспорту. 4.1.3. Розклади складаються на кожну рухому одиницю, на кожний маршрут та на кожну кінцеву станцію. Основою для складання розкладу є дані обстежень пасажирських потоків за годинами доби, довжиною та напрямками маршрутів, днями тижня (будні, вихідні та святкові дні), порами року. 4.1.2. Рух трамвайних вагонів і тролейбусів за маршрутами здійснюється відповідно до розкладу. Розклад повинен забезпечувати: безпеку руху; максимальну експлуатаційну швидкість з урахуванням вимог Правил дорожнього руху, рельєфу місцевості, інтенсивності руху автотранспорту, інтенсивності пішохідного руху, роботи системи регулювання дорожнього руху; узгодженість роботи рухомого складу на усіх маршрутах та з іншими видами транспорту; найефективніше використання рухомого складу; відповідність частоти руху обсягам пасажирських потоків; дотримання вимог Кодексу законів про працю ( 322-08 ) та відпочинок робітників транспортного підприємства; безперебійне функціонування системи технічного обслуговування рухомого складу. Так де в Рівному ефективно та економно використовується, особливо нічний тролейбус ,аце гроші платників податків,дотація тролейбусам є,а маршруткам нема,щоб купувати нові

Залиште вiдповiдь

Читайте також