Компанія готова надати компенсацію всім, хто відчув складності через тимчасовий збій деяких сервісів.
Один з найбільших мобільних операторів України «Київстар» повідомляє про збої в роботі домашнього інтернету. Відчули це сьогодні мешканці міста Костополя, де кілька годин поспіль не було інтернету і додзвонитись на лінії технічної підтримки було проблематично.
Пресслужба оператора на своїй сторінці у Facebook.
«Сьогодні виникли тимчасові труднощі в роботі Домашнього інтернету через аварію. Наші технічні фахівці роблять все можливе, щоб відновити роботу сервісів якомога швидше», - сказано в повідомленні.
Також у компанії повідомили, що готові надати компенсацію всім, хто відчув складності, пов'язані з тимчасовим збоєм деяких сервісів. У повідомленні не уточнюється, в якій формі можуть надати компенсацію.
Як повідомляв УНІАН, використання домашнього інтернету від одного з найбільших мобільних операторів України «Київстар» зросло на 20% за підсумками першого місяця карантину, введеного Кабінетом міністрів з 12 березня.