В даний час демпінг є досить поширеним способом залучення клієнтів за допомогою штучного зниження цін. Використовуючи демпінг, компанія добровільно відмовляється від ринкової ціни і тим самим готова терпіти збитки, заздалегідь спланувавши і прорахувавши їх.
Метою такого рішення є довгострокові маркетингові задачі. Демпінг широко застосовувався в 30-і роки 20-го століття в період серйозної економічної кризи, коли безліч підприємств розорилися і «йшли на дно». Цілі демпінгу можуть бути різними, але головною з них є усунення конкурентів.
Позиція торгового майданчика автопром щодо демпінгу
Команда Avtopro.ua впевнена в тому, що всі учасники ринку представляють собою єдиний організм, незалежно від розміру компанії. В інтересах кожного учасника ринку працювати на його благо, а не навпаки. «Правильне» поведінку на ринку дозволяє отримувати хороші результати всім компаніям.
Команда Avtopro.ua хоче, щоб продавці після продажу свого товару отримували хороший прибуток, яка знадобиться їм для забезпечення якісного сервісу. Покупцям же не завжди потрібна найнижча ціна. Більшість з них хочуть купувати товари за «чесним» цінами, уникаючи зайвих переплат, і не готові гнатися за найдешевшими пропозиціями.
В цілому ринок виграє від подібної позиції. До того ж трендом сучасного ринку стає те, що сервіс стає більш значним у порівнянні з ціною. Підтримувати низькі ціни можна тільки на шкоду сервісу. Тому ціни повинні бути такими, щоб покупець отримував якісний товар, які жебрати фахівцем і був задоволений якістю продажу і післяпродажного обслуговування.
Які види демпінгу виділяє Avtopro.ua?
• Ринковий демпінг. При закупівлі великої партії товару і завантаженні її на склад вдається отримувати хорошу ціну. У той же час товар необхідно швидко продати. Автопром відноситься нормально до такого демпінгу, але рекомендує працювати як оптовик, не вдаючись до роздробу;
• Демпінг доларів. Дилери, отримуючи знижку, порушують домовленість з оптовиками
• Обманний демпінг. Цей вид демпінгу не враховує в ціні товару обов'язкові витрати, враховані в цінах інших учасників ринку.
Існує також обман на основі неактуальною ціни або курсі валют. Майданчик робить все можливе, щоб знизити маніпуляції з курсом.
Крім того використовується можливість надавати неякісний товар за оригінал, використовуючи для цього оригінальні коди без особливих позначок. Це шкодить покупцям, так як вони можуть купити товар, який не буде відповідати їх очікуванням. Такі випадки на майданчику присікаються ручним модеруванням і відключенням продавців від продажу до моменту виправлення помилок в їх прайсах.