Куди поділи гроші на дорогу?

1613 0

Ми у соцмережах:

Куди поділи гроші на дорогу?

Так і не дочекався асфальтування дороги між вулицями Малорівненською та Красильникова у Рівному ветеран війни Михайло Шоя. Пенсіонер, який кілька років добивався цього і навіть виграв суд, що зобов’язав міську владу виділити гроші на дорогу, помер. А влада, хоч і виділила позаторік 285 тисяч гривень з міського бюджету, так асфальт і не поклала.

— Ці кошти явно пішли в чиюсь кишеню, — висловлює припущення внук Михайла Шої Михайло Савченко. — Адже замість асфальту на нашу дорогу висипали лише чотири чи п’ять вантажівок щебеню та поклали по краях містка через меліоративну канаву близько 30 штук бордюру. А це, максимум, обійшлося у 60-100 тисяч гривень, а не у 285, як на це списали. Тетяна Матюшенко — колишня працівниця міськвиконкому, яка мешкає на сусідній вулиці Боженова, вважає, що за виділені кошти на дорогу можна було б її всю заасфальтувати, а не лише позасипати ями. Погоджується з нею і колишній начальник міського управління архітектури Михайло Гоцур, який мешкає на вулиці Красильникова: — Думаю, що ці роботи не могли так дорого коштувати. Бо окрім засипання невеликого відрізка дороги щебенем і укладання бордюрів, комунальники хіба міст через канаву зробили і замінили трубу. А решту дороги мешканці самотужки постійно підсипають щебенем. Втім, навіть втручання прокуратури не допомогло поліпшити стан дороги. — Михайло Шоя звернувся зі скаргою до Міжнародного комітету захисту прав людини, — розповів депутат міськради Рівного Олександр Лащук. — А звідти направили звернення до міської прокуратури. З прокуратури відповіли, що ПП «Фірма Діоліт» та КП «Рівненське ШЕУ автодоріг» проводили роботи з реконструкції дороги від Малорівненської до Красильникова, зокрема поточний ремонт, і що їм повністю переказали за це кошти. Тож підстав для вжиття заходів прокурорського реагування прокуратура не побачила. Перший заступник служби автодоріг області Микола Демиденко: — Сума, необхідна на асфальтування, визначається залежно від товщини асфальтного покриття, його складу. Приміром, для покриття товщиною 5 см на 100 кв. метрів потрібно 12,6 тонни асфальту. Тонна приблизно коштує 800 гривень. Ще стільки ж потрібно витратити на її довезення та укладання. Асфальт не покладеш без щебеню. А тонна щебеню коштує близько 100 гривень. В. о. начальника міського управління житлово-комунального господарства Володимир Лапюк: — Так, спочатку між Малорівненською та Красильникова планували покласти асфальт. Але постало питання про освітлення цієї території. Тож замість асфальту тут встановили електроопори з ліхтарями. Окрім цього, був здійснений капітальний ремонт містка через меліоративний канал, канал було розчищено, покладено бордюри, засипано щебенем ями. Тобто гроші не були використані не за призначенням. А наступного року ми тут покладемо й асфальт. Тож хай мешканці не хвилюються. Директор КП «Міськсвітло» Олександр Лецкалюк: — Так, у 2009 році ми справді на замовлення міського ШЕУ виконували роботи з освітлення проходу між вулицями Красильникова та Малорівненською. На це було витрачено 31 тисячу гривень.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також