19.02.2015 07:25 Адміністратор
3166
0
Лише кілька годин були на Рівненщині минулої п'ятниці з робочим візитом міністр інфраструктури Андрій Пивоварський та його заступник Олександр Кава. І визначили проблеми області, які має вирішити міністерство. Йдеться, зокрема, про аеропорт, вузькоколійку на Поліссі і залізничне сполучення з Києвом та Тернополем, трасу Київ-Чоп.
Проект реконструкції міжнародного аеропорту "Рівне", який був розроблений у 2009 році
Пасажирів в аеропорту не буде?
Міністр Пивоварський засумнівався у доцільності функціонування летовища, на яке літаки сідають щонайбільше двічі на тиждень:
— Я б навіть в теорії не розглядав створення пасажирських авіарейсів із рівненського аеропорту, тому що це буде економічно необґрунтовано. В теорії можна розглянути вантажні авіаперевезення, проте потрібно серйозно підійти до цього. Хто буде возити, які потрібні інвестиції, щоб створити відповідну інфраструктуру. Це не питання завтрашнього дня.
Заступник міністра Олександр Кава додав, що варто спершу поговорити з потенційними користувачами летовища, щоб не вкласти кошти у його відбудову і залишити порожнім. Бо навіть у Львові відновлений до Євро-2012 аеропорт нині не працює і на половину своєї потужності.
До слова, у жовтні обласна рада просила Кабмін звернути увагу на рівненське летовище та виділити кошти для його реконструкції. З обласного бюджету торік дали півмільйона гривень на аеропорт. На 2014-й фінансування взагалі не передбачили.
Дорогу — туркам
Міжнародна траса Київ-Чоп нині під опікою Рівнеоблавтодору, який щороку виграє тендери на утримання державних та міжнародних доріг області і отримає з держбюджету цього року 70 млн. грн. На Львівщині також працює власний облавтодор, але міжнародну трасу М-06, яку до футбольного чемпіонату зробили дорогою першого класу, там віддали на утримання приватній турецькій фірмі. Те ж саме хочуть зробити із рівненською ділянкою Кив-Чоп, яка має близько 175 кілометрів. Сподіваються, що цей проект, як і на Львівщині, фінансуватиме Європейський банк реконструкцій та розвитку.Та й, каже Андрій Пивоварський, робота приватної іноземної фірми якісніша за роботу облавтодору.
"Кукушку" не закриють, бо соціально важлива
Львівська залізниця вже давно заявляла, що курсування потягів вузькоколійкою, яка сполучає Зарічне та Антонівку Володимирецького району, — збиткове. Поки що "кукушкою" потяг курсує двічі на день. Андрій Пивоварський, попри невдоволення залізничників, наказав вузькоколійку не закривати. Міністр зазначив, що незважаючи на збитковість, вона соціально важлива, оскільки це дешевий транспорт для місцевих. Окрім того, пан Пивоварський згадав і про туристичну цінність "кукушки".
Щоб поліщуки і до Києва, і до Тернополя доїхали
Міністр заявив, що потяг "Львів-Київ", який курсує через Ковель та поліські райони Рівненщини, Львівська залізниця не скасовуватиме, як планувала. Андрій Пивоварський запевнив, що питання остаточно вирішено. Бо це єдиний поїзд, яким жителі поліських районів можуть дістатися до Львова та Києва. Потяг зупиняється в Рокитному, Томашгороді, Клесові, Сарнах, Антонівці та Рафалівці.
Окрім того, Львівська залізниця роздумує над запуском потяга "Луцьк-Рівне-Тернопіль". Доїхати до Тернополя з Рівного залізницею нині можна лише з пересадками. Проте у Міністерстві інфраструктури вирішили, що ці сусідні обласні центри повинні мати пряме сполучення.
Алла САДОВНИК.