Маніпуляційні технології в Україні на рівні асфальту

1043 0

Президент Центру вивчення маніпуляційних технологій Денис Богуш вважає дуже низьким якість технологій, що використовуються в Україні в політичній боротьбі. На засіданні медіа-клубу, організованого в п’ятницю Могилянскою школою журналістики на тему «Маніпуляція в ЗМІ: як їх виявити і захиститися», Д.Богуш відзначив, що на сьогодні «маніпуляційні технології, що продукуються власниками каналів комунікацій — на рівні асфальту».

Президент Центру вивчення маніпуляційних технологій Денис Богуш вважає дуже низьким якість технологій, що використовуються в Україні в політичній боротьбі. На засіданні медіа-клубу, організованого в п’ятницю Могилянскою школою журналістики на тему «Маніпуляція в ЗМІ: як їх виявити і захиститися», Д.Богуш відзначив, що на сьогодні «маніпуляційні технології, що продукуються власниками каналів комунікацій — на рівні асфальту». На думку пана Дениса, в Україні в основному спостерігається використання слухів, залякувань, дезінформації й інформаційних атак. Серед телевізійних маніпуляційних технологій використовується, зокрема, вплив 25-го кадру, технології негативних уставок, контрастів добре — погано, трансова музика, навіювальне зображення. Серед інтернет-технологій спостерігається використання методу імітації суб’єкта, використання Інтернету в обговоренні тем, негласно табуйованих у ЗМІ, створення інформаційних приводів і система реанімації інформації. Крім того, за словами Д.Богуша, дуже часто використовуються інформаційні атаки. Так, у ході передвиборчої компанії 2003 року, за його словами, проти Віктора Ющенко були використані 23 інформаційні атаки, які за підрахунками центру «стали найдорожчою негативною рекламою, що у сумі становить $15 млн». Д.Богуш відзначив, що справжня професійна маніпуляція повинна бути «ретельним образом продуманою, так, щоб її не було видно. Якщо маніпуляція відчувається — у неї поганий сценарист».

Коментарі

Залиште вiдповiдь

Читайте також