Майстер-клас відомих близнюків

1822 0

Ми у соцмережах:

Майстер-клас відомих близнюків

Яскрава обкладинка, цікаві ілюстрації, вдала назва та змістове наповнення — головні атрибути успішної книжки. Секретами видавничої справи відомі письменники та видавці, а також громадські діячі брати Капранови ділилися днями із студентами МЕГУ. Зустріч спочатку мала назву «Як не треба робити книжки», хоча брати говорили насамперед про те, як треба видавати літературу, щоб вона мала успіх.

— Все залежить від вподобань читача. На це, в першу чергу, потрібно звертати увагу при виданні художньої літератури, — стверджує Віталій Капранов. Як запевняють відомі автори, видавництво книг — це завжди підпільна боротьба за прилавки та інформаційний простір. І тому видавці мають бути настільки вже хитрими, творчими та вигадливими, щоб зацікавити свого читача. Брати-близнюки наводять декілька прикладів таких хитрощів свого видавництва «Зелений пес». Першою складовою успішної книжкової продукції вони називають оформлення книги. Яскравим прикладом цього є видання Капранових «Розмір має значення»: — Оголена жінка, зображена на палітурці, зовсім не відповідає змісту, але привертає увагу. І це вже половина успіху. Другий елемент — вдала назва. Наприклад, «Як зав’язати з бухлом і курінням» Сергія Пантюка або ж книга братів «Зоряний вуйко». Ці назви, на думку гостей МЕГУ, є дуже яскравими, і саме вони спонукають читача до купівлі художньої літератури. Ще однією деталлю успішності книги Дмитро Капранов вважає формат друку: — Треба пам’ятати — чим менший читач, тим більша за розміром книга. У літературі для дітей обов’язково мають бути малюнки. Залежно від читача змінюються форма та шрифт книги. Але найважливішою складовою книги брати одноголосно називають змістове наповнення. — Оскільки без тексту не було б і оформлення, і формату, — наголошують письменники. — Тому обираючи собі художню літературу, потрібно звертати увагу, перш за все, на зміст.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також