На прийом до голови — через інтернет

1712 0

Ми у соцмережах:

На прийом до голови — через інтернет

Посада міського голови — не політична, а господарська. Від вирішення нагальних питань життєдіяльності міста нікуди не дітись. Діряві дахи, непрацюючі ліфти, сміття, яке невчасно прибирають... З такими питаннями рівняни завжди намагатимуться звернутись саме до міського голови як головної людини у місті. Чи можна щось зробити, аби спростити процедуру доступу людей до влади, уникнути відписок чиновників, на що особливо нарікають рівняни? Своїми міркуваннями з цього приводу поділився заступник міського голови Рівного Сергій Васильчук:

— Щомісяця до мене на прийом приходить 200-250 рівнян. Думаю, стільки ж, а може, й набагато більше хотіли б особисто поспілкуватись з міським головою. Найчастіше під час прийомів рівняни просять допомогти з ремонтом квартири чи всього будинку, отриманням житла, виділенням земельних ділянок, узаконенням реконструкції чи прибудови. Багато городян, передусім із соціально незахищених верств населення, також просять допомогти грішми, найчастіше для лікування. Все, що можна зробити, щоб задовольнити те чи інше прохання, ми робимо. Зокрема, якщо говорити про матеріальну допомогу, то за рік до 150 тисяч гривень ми виділяємо рівнянам через сесії міської ради і ще близько 100 тисяч гривень через управління соцзахисту. З іншого боку, дійсно потрібно запроваджувати додаткову систему інформування влади, зокрема комп’ютеризовану, бо насправді потреби в особистому прийомі у більшості випадків немає. Тобто можна організувати все таким чином, що звернення громадян будуть надходити на електронну адресу міського голови чи його заступників, далі будуть поставлені на чіткий контроль, і відповідні служби отримають доручення і докладуть всіх зусиль, щоб якнайшвидше вирішити виниклу проблему. А відписки, які, на жаль, ще є, з одного боку, зумовлені браком фінансів, з іншого — не треба обманювати людей порожніми обіцянками, а говорити їм правду. Скажімо, якщо виділили певну суму на ремонт ліфтів, то треба городянам чітко сказати, які ліфти, в яких будинках і коли будуть ремонтуватись на ці гроші, а з якими ліфтами доведеться зачекати і скільки. Якщо людина звертається з тим, що в її будинку покрівля протікає, то слід сказати так, як є: що на сьогодні ремонтують дахи, які в набагато гіршому стані, а її покрівлю поки лише підлатають, а капітально відремонтують тоді-то. Тоді люди поважатимуть владу за відвертість і відповідальність. Слід також покращити взаємодію між структурними підрозділами міськвиконкому, оптимізувати їхню роботу. Для прикладу, сьогодні структури міської влади розкидані по всьому місту, і скільки зусиль доводиться докласти людині, щоб їх обійти. Адже управління охорони здоров’я знаходиться на вулиці Драгоманова, управління праці та соцзахисту — на Соборній, управління економіки — на Поштовій, житлово-комунального господарства — на Шевченка, управління культури — на Кавказькій, управління капітального будівництва — на Лермонтова. Тому треба думати, як зробити так, щоб городянам було зручно звертатись до влади, як зосередити її структури в одному місці. Ідеї, як це найкраще зробити, вже є.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також