«Укрзалізниця» хоче закрити залізничні станції для вантажних перевезеннях у Малинську, Остках, Дубровиці, Удрицьку, Антонівці, Смизі, Рудні-Почаївській, Озерянах та Острозі. Залізничники запевняють, що станції збиткові.
Проте обласна рада та ОДА з цим запевненням не погоджуються. На минулій сесії обласні депутати проголосували за звернення до Кабміну з проханням зберегти станції і вирішити проблему з нестачею вантажних вагонів, бо ж залізниця забезпечує на сьогодні лише 30% вагонів від потреби рівненських підприємств.
Як зазначають депутати у своєму зверненні, підготовленому обласним управлінням інфраструктури, станціями, які хочуть закрити, користуються промислові підприємства області. Зокрема, з Малинська відправляє вагони Березнівський лісгосп, товариства «Транс-Груп», «Транс-Грейн», «Лібрейл» -- і їм бракує вагонів. Так, протягом січня-жовтня ці підприємства замовили 983 вагони для перевезення, а отримали від залізниці лише 460. Відповідно, втратили і підприємства, і «Укрзалізниця».
Станціями в Остках, Дубровиці, Удрицьку, Антонівці постійно користуються місцеві лісгоспи, а ще – торфовиробники та підприємства, які виробляють будматеріали. Озеряни – важливі для товариств «Волинь Край», яке є великим сільгоспвиробником і отримує через станцію міндобрива, та «Агрон». В Острозі залізничними послугами користуються чотири виробники. Рудня-Почаївська важлива для заводу будівельних сумішей «Фомальгаут-Полімін», який і відкрили у селі через близькість до залізничної станції, також станцією користуються агровиробники.
- Якщо залізниця надасть достатню кількість вагонів, ці станції не будуть збитковими, - зазначили депутати. – А закриття їх призведе до негативного впливу на господарську діяльність підприємств області та погіршення соціально-економічного розвитку регіону.