На схему й мільйона не шкода

1204 0

Ми у соцмережах:

На схему й мільйона не шкода

Понад мільйон гривень запланувала міськрада на розробку схеми організації дорожнього руху в Рівному. Втім, завдяки контролю громадських активістів заплатять на 600 тисяч гривень менше. Але чи є нагальною така витрата бюджетних коштів?

зупинка_1_фото Денис Грищук Розробляти схему буде товариство «Інститут Харківпроект», що виграло тендер. З міського бюджету їм заплатять 703,7 тисячі гривень. Тільки за те, щоб до кінця року фахівці описали, як їздить легковий, вантажний та маршрутний транспорт у Рівному, та як він мав би їздити, щоб пропускна здатність вулиць була кращою. Також інститут має порадити, де краще організовувати зупинки маршруток та тролейбусів, де зробити стоянки і як краще нанести розмітку. Святослав Клічук, керівник громадської ініціативи «За чесний тендер»:

— Тендер провели аж з третього разу, щоб знайти розробника. Перші два не відбулися, бо під час розгляду заявок комітет з конкурсних торгів виявив недоліки в документах фірм-учасників. Перевага й у тому, що ціну вдалося зменшити до майже 700 тисяч, бо досі учасники пропонували свої послуги мінімум за 800 тисяч, а загалом місто було готове віддати за неї 1,3 мільйона гривень. Ця схема, безперечно, потрібна, та головне — щоб вона була справді якісною за ці гроші і відповідала нашим реаліям.
Валентин Демчук, президент ГО «Союз перевізників України»:
— Схоже, що комусь немає куди дівати бюджетні кошти. А чому у Рівному досі не запроваджено ті схеми руху, що розроблялися раніше? Одна така, трирічної давнини, припадає пилом десь на полицях у кабінетах чиновників. А тепер буде ще одна, аж за 700 тисяч! Як на мене, у місті достатньо і своїх фахівців, які мають хороші ідеї щодо покращення ситуації на дорогах, але їх ніхто не слухає. Є речі, які лежать на поверхні. Наприклад, на кількох вулицях у Рівному давно потрібно ввести односторонній рух — це могли би бути вулиці Петлюри та Шевченка. Місто фактично поділене на дві частини залізницею, і коли водіям потрібно потрапити з однієї частини до іншої, вони використовують три вулиці, які через це постійно перевантажені транспортом: Соборну, Бандери, Князя Володимира. От якби зробити ще підземний чи надземний переїзд для автомобілів. Або звільнити вулицю Здолбунівську від торгових контейнерів, щоб вона була наскрізною — це зекономило б водіям час. Так само і вулиця Шевченка коли-небудь має перестати бути тупиковою через ринок, а виконувати свою пряму функцію. І таких моментів чимало… Сподіваємося, що харків'яни врахують думку і перевізників теж, коли готуватимуть свої пропозиції щодо організації дорожнього руху в Рівному.
Володимир Хомко, міський голова Рівного:
— Зрозумійте, що ця схема — не моє бажання, що, мені немає куди більше гроші дівати? Але це вимагають від кожного міста, щоб вона обов'язково була розроблена, так само як схема санітарної очистки міста, наприклад. Тому ми оголосили конкурс, знайшли виконавця і очікуємо від нього конструктивної роботи. Досі саме такої комплексної схеми у Рівному не розроблялося.
Олена РАКС.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також