У Рівному є три шляхопроводи, які потребують негайного ремонту: на Соборній, Князя Володимира та Млинівській. До роботи комунальники, втім, поки приступити не можуть.
Про те, що міст над Устею та залізницею на вулиці Соборній поступово розвалюється, було відомо ще минулоріч. Дірки та тріщини у бетоні видно здалеку. Рівненські шляховики спостерігали їхнє збільшення, проте лише недавно міська влада взялася виготовляти документи на реконструкцію мосту. За попередніми даними, споруда не аварійна, але деякі її елементи деформувалися. Ремонт мосту розпочнеться наступного року, точна вартість робіт буде відома після виготовлення проектно-кошторисної документації.
Ще два проблемних шляхопроводи — на вулицях Князя Володимира та Млинівській, вони збудовані над залізничними коліями. Через значний потік вантажного транспорту на цих шляхопроводах постійно руйнується асфальт та утворюються чималі вибоїни. Одразу після Великодня зі Львова для обстеження споруд приїздила спеціальна комісія. Виявилось, що залізобетонні конструкції ще простоять більше 80 років, але сам асфальт потрібно постійно латати. Робити це можуть рівненські дорожники, проте зараз класти асфальт на шляхопроводах вони не мають права. Бо офіційно споруди перебувають на балансі Львівської залізниці.
Любов Романюк, депутат міської ради:
— У водіїв завжди було дуже багато нарікань на шляхопроводи на вулицях Млинівській та Князя Володимира. Адже вибивається асфальт, а глибина ям така, що вивертало колеса. Бувало навіть, що невмілі водії зачіпали відбійник. Дуже добре, що до цього часу не трапилося якоїсь біди, бо через ці шляхопроводи ходить дуже багато пішоходів.
Ігор Явний, заступник начальника служби колій Львівської залізниці:
— Шляхопроводи на вулицях Млинівській та Князя Володимира були капітально відновлені у 2011 році. Міська влада нас запевняла, що після ремонту візьме їх до себе на баланс, однак цього чомусь не відбулося. Рух машин руйнує асфальтне покриття на місцях деформаційних швів конструкцій. У цьому немає нічого страшного, така проблема із більшістю шляхопроводів у державі. Дорожнє полотно просто потрібно постійно відновлювати.
Ярослав Сахнюк, начальник управління ЖКГ:
— У міста буде кілька вимог до залізниці, лише після виконання яких ми погодимося взяти ці шляхопроводи до себе на баланс. По-перше, на них має відбутися якісний ремонт дорожнього полотна. По-друге, залізниця має переробити асфальт у місцях дефектних швів, які допомагають мосту витримувати навантаження. Бо там постійно утворюються вибоїни. На словах з представниками залізниці начебто усе було погоджено. Тепер це ще треба документально завірити.
Володимир Хомко, міський голова:
— Колись залізниця уже хотіла нам передати ці шляхопроводи. Але у нас була вимога: об’єкти після ремонту повинні бути здані в експлуатацію. Залізничники так і не змогли надати нам відповідні документи. А якби після ремонту щось трапилося і споруди були вже у нашій власності, ми несли б відповідальність.
Богдан СЛОНЕЦЬ.