Не встигли шанувальники художньої фотографії як слід розглянути широко розрекламоване Сергієм Бусленком Фотобієнале у драмтеатрі, як свій міжнародний проект презентував головний «конкурент» — фотохудожник Олександр Харват. Через Фотобієнале Харвату довелося перенести фінальну виставку свого авторського проекту «Фотовернісаж на Покрову» в залу краєзнавчого музею — значно меншу й скромнішу за театр. Але виставка відбулася й хоч не мала такого «піару» й бюджету, як Фотобієнале, свої схвальні відгуки вже отримала.
Не встигли шанувальники художньої фотографії як слід розглянути широко розрекламоване Сергієм Бусленком Фотобієнале у драмтеатрі, як свій міжнародний проект презентував головний «конкурент» — фотохудожник Олександр Харват. Через Фотобієнале Харвату довелося перенести фінальну виставку свого авторського проекту «Фотовернісаж на Покрову» в залу краєзнавчого музею — значно меншу й скромнішу за театр. Але виставка відбулася й хоч не мала такого «піару» й бюджету, як Фотобієнале, свої схвальні відгуки вже отримала. Починаючи з лютого, на вже другий «Фотовернісаж» почали надходити конкурсні роботи, загалом назбиралося більше трьох тисяч фотографій від авторів з 37 країн світу. Журі було запрошене україно-молдавське — сам Харват, ще один рівнянин, який мешкає в Ірландії, Олександр Яременко, львів’янин Микола Тинкалюк, фоторедактор партнеру проекту, журналу «D-FOTO» Андрій Чекановский і заслужений член FIAP з Молдови Валеріє Волонтир. Власне, «Фотовернісаж» теж відбувався під егідою Міжнародної федерації фотомистецтва, а тому всі медалі, дипломи та проходи на виставку йдуть фотографам у залік. Проект Харвата вирізняється відсутністю великої кількості цифрових фотографій, натомість члени журі перевагу віддавали насамперед фотографам-портретистам і «репортажникам», багато було й традиційної екзотики у вигляді африканських дітей, звісно, не обійшлося і без пейзажів. Цікаво, що частину робіт, особливо авторства індійців і китайців вже можна було бачити у театрі тижнем раніше. На відміну від Фотобієнале, на «Фотовернісажі» українці хоч і отримали найбільше нагород, медальний подіум не був винятково українським. Гран-прі конкурсу та золоту медаль у секції «подорож» здобув італійський фотограф Карло Делі. «Золото» у «кольоровому фото» на рахунку аргентинця Рауля Віллаби, а ось серед чорно-білих фотографій члени журі відзначили вже земляка — Олега Огородника зі Львова.