Принаймні такий висновок можна було зробити, побувавши на засіданні, зініційованому керівництвом Всеукраїнської асоціації «Українські електронно-комп’ютерні касові апарати» (Укр.ЕККА) спільно з працівниками місцевої податкової служби та Антимонопольного комітету, для найбільших рівенських сервісних центрів. А приводом для зібрання став лист-скарга на не зовсім чесну фінансову політику ВАТ «Електроніка-сервіс» за підписом керівників п’яти конкуруючих фірм, що займаються реалізацією та обслуговуванням фіскальної техніки.
На думку голови правління ВАТ «Електроніка-сервіс» Валерія Сладковського, причиною конфлікту стало небажання конкурентів змиритися з тим, що саме його підприємство виграло тендер на обслуговування 250 касових апаратів, що перебувають у користуванні Рівенської дирекції «Укрпошта». Раніше «Укрпошта», як і деякі інші великі організації, мала власний сервісний центр, та з травня цього року відповідно до змін у законодавстві змушене було передати обслуговування касових апаратів ліцензованим сервісним центрам. Процес цей і зумовив неоголошену війну між місцевими сервісними центрами за право надавати свої послуги додатковим клієнтам. Відомо, що на війні ворогуючі сторони не гребують жодними засобами. Яскравим прикладом цьому, як зазначив пан Сладковський, є лист керівників підприємства «Інфосистеми», яке на сьогодні є незаперечним лідером за кількістю касових апаратів, що перебувають на їхньому обслуговуванні (30 відсотків від загальної кількості) і єдиним членом асоціації «Укр.ЕККА» від нашої області за всі вісім років існування громадської організації. У листі, під яким підписалися ще четверо керівників рівенських сервісних центрів, зокрема, йшлося про те, що ВАТ «Електроніка-сервіс» намагається заманювати клієнтів шляхом заниження цін за свої послуги, а це негативно впливає на розвиток бізнесу інших підприємців. Саме тому вони просили керівництво асоціації розібратися в ситуації й не поспішати з прийняттям підприємства в свої лави. Відповідний лист був направлений і виробнику, з яким у «Електроніки-сервіс» був укладений договір про співпрацю, і він змушений був призупинити будь-яку співпрацю з паном Сладковським, допоки той не вирішить це непорозуміння. Таким чином, укладення договору про обслуговування касових апаратів з «Укрпоштою» затяглося майже на місяць, але питання все ж таки вирішилося. Представники Антимонопольного комітету запевнили, що в даному випадку не може бути мови про демпінг цін, тому що це поняття застосовується винятково до підприємств, які обслуговують понад 33 відсотки від загальної кількості касових апаратів у певному регіоні. А зважаючи на те, що в нашій області жоден із сервісних центрів не надає такої кількості послуг, це питання є просто недоречним. До такого ж висновку дійшов і виконавчий директор асоціації «Укр.ЕККА», який на засіданні перед представниками сервісних центрів запевняв, що це питання вичерпано і він не бачить перешкод для вступу «Електроніки-сервіс» в асоціацію. Власне, після цього змінило свою позицію і керівництво підприємства «Інфосистеми». Директор підприємства Олександр Ройко запевняє, що автори листа просто намагалися допомогти пану Сладковському об’єктивно оцінити ситуацію, що склалася на місцевому ринку обслуговування касових апаратів. І це, на думку пана Ройка, їм частково вдалося. Принаймні, оцінюючи останню їхню розмову з Валерієм Сладковським, що відбулася через кілька днів після засідання, він зазначив, що врешті-решт їм спільно вдалося дійти хоча й усної, все ж згоди. На його думку, непорозумінь не виникало б, якби всі гравці цього бізнесу грали за загальноприйнятими правилами.