Гальмівна система - це окремий вузол, який виконує величезну кількість завдань та експлуатується найчастіше. Серед основних недоліків та поломок гальмівної системи, є декілька найбільш поширених.
Характеристики гальмівних колодок від UKR PARTS, та методи визначення їх поломок
Часто зустрічається корозія поршня супорта, його вихід з ладу та заклинювання. Несправність виникає через корозію та постійний контакт з водою, яка потрапляє всередину системи через пошкоджений пильник. Саме тому потрібно частіше проводити технічне обслуговування з заміною ущільнювачів та гумових прокладок. Це дозволить зберегти цілісність більш дорогих систем. Цей вузол дуже часто виходить з ладу, навіть коли машина майже не рухається та стоїть просто неба або у гаражі. Тому не варто берегти авто та рідко на ньому виїжджати.
Як розпізнати недоліки роботи гальмівних колодок:
- Досить часто виходять з ладу гальмівні колодки. Під час їх несправності можна почути різкий скрип. При натисканні на педаль гальма виникає характерний стук.
- Визначити поломку можна за низьким рівнем гальмівної рідини у системі. Варто зазначити, що саме колодки є слабким місцем будь-якої гальмівної системи, через їх невелику товщину та частоту використання.
- Деталь доводиться заміняти кожній 40 000 км. Це може відбуватися частіше в умовах поганої якості дороги. Головна особливість у тому, що заміна гальмівних колодок - це послуга, яка коштує зовсім недорого. Крім того, гальмівні колодки Honda оригінал мають невисоку вартість.
Як визначити несправність гальмівної системи?
Запідозрити неполадки в гальмівній системі можна через протікання гідравлічної магістралі. Поломку можна визначити, якщо під час натискання на педаль гальма, вона швидко направляється до підлоги без суттєвого опору. Наприклад, педаль повністю провалилися, а авто не поспішає гальмувати. Така поломка дуже небезпечна і може спричинити відмову гальм та аварію. Щоб попередити ДТП, варто придбати гальмівні колодки за посиланням https://ukrparts.com.ua/category/tormoznie-kolodki/c-19/honda/ та здійснити їх заміну.
Нерідко з ладу виходять гальмівні диски в результаті їх деформації. Розпізнати недоліки або поломку цієї деталі можна по вібрації керма, під час зниження швидкості. Постійно збільшується гальмівний шлях. Варто розуміти, що найчастіше виходять з ладу гальмівні диски, які виготовлені з чавуну. Через невисоку стійкість цього металу, чавун погано реагує на температурні перепади та деформується, навіть під час невеликих навантажень. Під час заміни краще віддавати перевагу більш стійким сплавам. У гальмівній системі можуть вийти з ладу направляючі супорта. У такому випадку відчуваються характерні стуки, а гальмування відбувається нерівномірно, ривками.