У базарні дні приблизно до обідньої пори на окремих ділянках доріг Костополя тепер, наче у великому місті – затори і ніде припаркувати автомобіль. Їх ставлять на узбіччях, у дворах, по обидва боки вулиць так, що проїхати іноді проблематично навіть легковому транспорту, не кажучи про більш габаритні міські автобуси чи фури з товаром.
Водії міських автобусів іноді не можуть протиснутися понад припаркованими автомобілями, рухаючись за маршрутом. Узимку в снігопади усе ще складніше.
Через брак місць для паркування площа Грушевського в Костополі тепер перетворилася на громадський безкоштовний паркінг. Щоб водії не плуталися, на в’їзд та виїзд з площі навіть відповідні дорожні знаки є, повідомляє Костопільщина 21 століття.
Нещодавно встановлений камінь на місці майбутнього Меморіалу Слави на площі Грушевського у жвавому русі паркінгу якось губиться.
Непроїзна частина вулиці Грушевського (від залізничного переїзду до перехрестя зі світлофорами) теж втратила сенс: знак заборони руху є, але й машин тут багато.
Схоже, що найближчим часом ситуація не поліпшиться: в Костополі немає схеми організації дорожнього руху.
Проект організації дорожнього руху має замовляти міська рада як власник дорожньої мережі, відповідний департамент обласного управління поліції має погодити цей проект. А тут є проблема: в Костополі досі немає Генплану. Його кілька років розробляли, та так і не завершили. Замовляти проект організації руху без Генплану недоцільно. Відтак питаннями організації дорожнього руху в Костополі, можна сказати, частково займається лише відділ містобудування та архітектури - при затвердженні детальних планів територій окремих ділянок. Але без комплексного підходу та стратегічного планування цю проблему вирішити неможливо.