Надіслати лист зі зверненням, скаргою чи попросити роз’яснення з певного питання в органів влади можна за допомогою електронної пошти. Однак на Рівненщині такий спосіб спілкування з владою не користується популярністю. Скажімо, протягом цього року до облдержадміністрації надійшло лише два таких електронних листи, один з яких, за словами начальника відділу роботи із зверненнями громадян В’ячеслава Рижука, не був оформлений належним чином, тому його довелося відправити заявникові з проханням допрацювати.
Надіслати лист зі зверненням, скаргою чи попросити роз’яснення з певного питання в органів влади можна за допомогою електронної пошти. Однак на Рівненщині такий спосіб спілкування з владою не користується популярністю. Скажімо, протягом цього року до облдержадміністрації надійшло лише два таких електронних листи, один з яких, за словами начальника відділу роботи із зверненнями громадян В’ячеслава Рижука, не був оформлений належним чином, тому його довелося відправити заявникові з проханням допрацювати. — Ця система у нас започаткована понад два роки тому, однак мешканці області нею не користуються, такі листи надходять лише від міських мешканців. Ми їх реєструємо, а якщо відповісти на запитання заявника може лише конкретний керівник, то пересилаємо це звернення йому, — розповідає п.Рижук. — Однак не на всі звернення громадян можемо зарадити за допомогою електронної пошти. Якщо в електронному листі автор просить надати йому матеріальну допомогу на лікування, але не приносить потрібних документів, то й отримати допомогу він не має підстав. Інше питання, коли людина у зверненні скаржиться, наприклад, на перевізника, який не дотримується графіка руху або безпідставно підвищив ціну на проїзд. Тоді проводиться перевірка, і в разі підтвердження викладеного автором листа перевізник несе відповідальність. Бувають випадки, коли розглянути скаргу без реквізитів автора не можна. Тому, оформляючи лист, варто вказати своє прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання.