Проста інструкція захисту

472 0

Ми у соцмережах:

Проста інструкція захисту

Багатьом з нас знайомі люди, кожна розмова з якими перетворюється на занудне скиглення. У таких людей постійно щось не так — на роботі, в навчанні, в особистому житті та ін. Чому не варто слухати чужі скарги і що робити в такому випадку?

Нашій психіці доводиться нелегко після потоків негативу, нехай навіть чужого. Це призводить до відчуття провини, негативних думок, знесилення, емоційного дисбалансу і навіть до порушень у роботі мозку. Що ж робити? Опанувати себе, прибрати якомога далі ввічливість і навчитися ігнорувати скаржника. Це найкращий засіб, який врятує ваші час, сили, енергію, нерви і мозок.

Фахівці радять:

  • намагайтеся звести до мінімуму контакти з вічними скаржниками — не запрошуйте їх у гості;
  • відмовляйтеся від пропозицій сходити куди-небудь разом, при випадковій зустрічі скоріше ідіть, пославшись на справи;
  • давайте зрозуміти, що це не ваші проблеми — прямо вказуйте, що причина й вирішення будь-якої проблеми в руках скиглія;
  • не показуйте слабкість — відмовтеся від співчуття, пропозицій допомогти і перестаньте переживати за тих, хто із задоволенням, постійно плаче;
  • встановіть особистий кордон — навчиться говорити: «ні», «мені не цікаво», «я не хочу слухати монолог про твої проблеми» та «припини скаржитися».


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також