Реєстрація фінансової компанії: етапи та переваги

465 0

Ми у соцмережах:

Реєстрація фінансової компанії: етапи та переваги

Фінансові установи - це юридичні особи, які проводять банківські операції з цінними паперами, видають позики фізичним особам та займаються комерційним кредитуванням. Вони мають працювати за ліцензією НБУ. Брокери та ломбарди, лізингові фірми, ломбарди, кредитні споживчі спілки, НПФ, інвестиційні фонди - всі ці організації можна виділити в окрему групу. На ринку фінансових послуг вони знаходять широке поширення.

Основні етапи реєстрації

Швидка реєстрація фінансової установи здійснюється за підтримки експертів. Це обов'язкова процедура, яка потрібна для легалізації професійної діяльності. Вона проходить такі стадії:

  • формування статутної документації та підбір відповідних кодів економічної діяльності;
  • підготовка пакета реєстраційних паперів, засвідчення форм у нотаріальному порядку;
  • вибір оптимальної системи оподаткування; виплата мита;
  • отримання юридичної адреси;
  • надання повного пакета документів до податкової служби;
  • одержання статистичних кодів;
  • постановка на облік у соціальних фондах;
  • видача свідоцтва про реєстрацію компанії;
  • підготувка аудиторського висновоку за фактом формування та аналогічний документ, що підтверджує, що власний капітал відповідає нормативним вимогам;
  • укладення усіх необхідних договорів, проведення підготовки правил та отримати необхідної ліцензії

Насправді пройти ці стадії самостійно, без грамотної підтримки дуже проблематично. На будь-якому етапі можуть виникнути затримки, пов'язані з неправильним оформленням документації, помилками або друкарськими помилками. Тому рекомендується використовувати сторонні послуги для прискорення процесу отримання свідоцтва.

Переваги реєстрації

Діяльність банків, кредитних спілок, недержавних пенсійних фондів та інших фінансових установ є дуже затребуваною. Реєстрація дає цим організаціям низку переваг:

  • вихід на іноземні інвестиційні ринки - залучення закордонного капіталу для подальшого розвитку;
  • створення іміджу респектабельної, солідної компанії;
  • оптимізація оподаткування;
  • можливість вибору відповідних умов для ліцензування;
  • відсутність обмежень під час використання іноземної валюти.

Щоб не боятися проблем із податковою службою, вести легальну діяльність, підприємцю слід звернутися за допомогою до професіональних фінансових фахівців та дізнатися усі тонкощі та вартість офіційної реєстрації фінансових установ. Головна мета – внесення відомостей про нову юридичну особу в ЄДРПОУ та отримання ліцензії на фінансову діяльність в Україні. Фахівці допоможуть із підготовкою статутної документації, прискорять процедуру.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також