Через цей сервіс можна буде надсилати фото лічильників та чимало іншого.
Про це йдеться на фейсбук-сторінці "Рівнетеплоенерго":
- Для зручності наших клієнтів ми розробили новий «особистий кабінет клієнта». При його модернізації ми враховували зауваження споживачів, які надходили до нас при роботі попередньої версії «кабінету».
Відтепер через оновлений "особистий кабінет" Ви зможете передавати фото лічильників, актів, повідомляти зміну опалювальної площі, або склад сім'ї. Цим самим Ви отримуєте змогу заощадити свій час, та не витрачати його на черги, дорогу та інше.
Сподіваємось нам все вдалося і Ваше користування сервісом буде приносити задоволення. Якщо ж будуть зауваження - пишіть.
Зверніть увагу: для першого звернення в кабінет, Вам потрібно пройти реєстрацію.
В разі виникнення складнощів, звертайтеся на гарячу лінію та на дільниці, наші спеціалісти Вам допоможуть.