20.12.2012 00:01 Адміністратор
1890
0
Представники Громадянської мережі "Опора" провели незалежне дослідження думки рівнян з приводу якості надання послуги з вивезення сміття. Впродовж двох тижнів було опитано 640 респондентів. Отримані результати здивували не лише тих, хто проводив опитування, а й безпосередньо керівників двох фірм — "Санком" та КАТП 1728, які займаються в місті вивезенням сміття.
Валентин Ткачук, начальник КАТП 1728:
— Мені приємно, що рівняни не залишились байдужими до цього опитування. Воно показало як наші досягнення в роботі, так і наші недоліки, які потрібно виправляти.
Ми постійно працюємо над покращенням якості надання наших послуг. Про це свідчить той факт, що 82% опитаних респондентів задоволені роботою працівників КАТП 1728. Підтвердженням цьому є і рівень проплат за надані нами послуги — 90% і більше, залежно від місяця. Тобто за послуги платять навіть ті, хто чимось не задоволений. Хоча ми постійно працюємо над тим, щоб кількість незадоволених була якомога меншою. З наступного року плануємо оновити автомобільний парк та закупити нові контейнери. Проводимо навчання працівників наших диспетчерських служб щодо підвищення рівня роботи з клієнтами.
Розрив у відсотках між КАТП 1728 та "Санком" несуттєвий. Водночас, він свідчить про те, що ми можемо бути взаємокорисними у цьому бізнесі. Навіть у плані обміну досвідом.
Святослав Євтушенко, директор фірми "Санком-Рівне":
— Дослідження показало, що 76% опитаних рівнян задоволені якістю вивезення сміття працівниками фірми "Санком-Рівне". Цей показник є підтвердженням якості нашої роботи. Щодня спілкуючись з користувачами послуг на підприємстві, вислуховуючи їхні зауваження, відверто кажучи, я й не сподівався на такі результати. З іншого боку, добре розумію, що люди, які всім задоволені, ніколи не будуть телефонувати і скаржитись. Комунальна сфера досить специфічна. В ній досягти 100% задоволення всіх користувачів майже неможливо.
|
| |
Приємно також, що за результатами дослідження 63% опитаних цілком задоволені існуючим графіком вивезення сміття. Половину наших користувачів повністю влаштовує існуючий тариф. Позитивним моментом є й те, що для 70% респондентів байдуже, хто в місті вивозить сміття — фірма "Санком" чи КАТП 1728. Тобто для людей головне — якість надання послуги.
Проведене дослідження показало і певні недоліки в нашій роботі. Ми про них самі знали, втім, з об'єктивних причин поки не можемо їх вирішити. Одним з них є невчасне вивезення сміття з приватного сектора. Щодня в приватному секторі збирають сміття кілька наших автомобілів. Але досягти того, щоб вони не збивалися з графіка, майже неможливо. На одній вулиці може бути небагато сміття, а на іншу іноді доводиться двічі їздити, щоб все забрати. Наразі, щоб вирішити цю проблему, ми плануємо запровадити європейський варіант роботи у приватному секторі. За цим принципом кожен власник будинку матиме свій контейнер для сміття. В день збирання сміття господар виставлятиме зранку свій контейнер на вулицю, а ввечері забиратиме порожній. Таким чином, наші працівники не будуть обмежуватись часом, а користувачам буде байдуже, коли це сміття вивезли. За чиї кошти ці контейнери будуть купувати — наразі вирішуємо. Не виключено, що якусь частину коштів буде виділено з міського бюджету.
Щоб заохочувати користувачів нашої послуги, ми розробили програму лояльності "Санкому". Рівняни, які вчасно сплачують за наші послуги цілий рік, отримуватимуть бонуси, котрі згодом зможуть обміняти на певні пільги. Наприклад, місяць безкоштовного вивезення сміття.
Розроблено систему бонусів і для активних користувачів. Тобто тих, хто повідомляє про невчасне вивезення сміття тощо. Презентацію цієї програми ми плануємо провести наступного вівторка об 11-й годині в Будинку вчених. Отож запрошуємо усіх бажаючих.