174 дзвінки надійшло до аварійної газової служби у перший тиждень серпня. З них майже 80 – від рівнян. Це майже на 40 викликів більше, ніж за аналогічний період минулоріч
Основними причинами звернень споживачів Рівненщини на лінію 104 є витоки газу, механічні пошкодження та несправність газових приладів.
Минулої суботи власник однієї з квартир п’ятиповерхівки по вулиці Відінській у Рівному вирішив самостійно встановити газову колонку після ремонту помешкання. днак здійснив неправильне під’єднання, як наслідок – наповнив розподільчий колектор будинку водою. Фахівці аварійно-диспетчерської служби змушені були припинити газопостачання до 5 квартир. Наразі спеціалісти «Рівнегазу» проводять усі необхідні роботи, щоб відновити подачу «блакитного палива».
На клієнта, який грубо порушив Правила безпеки систем газопостачання, складено відповідний акт. Після засідання комісії йому доведеться сплатити кошти за завдані збитки.
АТ «Рівнегаз» вкотре нагадує, що для зняття чи встановлення газових приладів необхідно звертатися до фахівців з відповідною ліцензією ✅. Адже такий «некоректний ремонт» не просто виводить з ладу газове устаткування, а й створює аварійні ситуації.