
В умовах сучасного цифрового світу наявність власного якісного веб-сайту є лише першим кроком до успіху в бізнесі. Якого напряму? Абсолютно будь-якого. Так, приміром, для СТО і не тільки досить продуктивним може бути вже перевірений кейс просування автосервісу фахівцями iMart. Приклад і опис доступні за вказаним посиланням. Сенс не тільки у створенні привабливого і функціонального сайту. Сам по собі навіть якісно наповнений, «працювати» він не буде.
Потрібно забезпечити йому так звану «видимість». Як? Ось тут і починається найсерйозніша робота, звана SEO оптимізацією. Про неї, про просування розповімо далі в матеріалі.
Що передбачає і в чому полягає просування автосервісу в інтернеті
Якщо коротко і дуже спрощено, проводиться просування послуг автосервісу
для того, щоб кожен, кому цікаве звернення на СТО прямо зараз або взагалі потенційно в майбутньому, потрапляв унаслідок читання статей або перегляду цікавих відеороликів саме на сайт, що просувається. Дуже багато нюансів, складнощів. Без перебільшення, ціла наука!
Але головне, що це працює. SEO може стати ключовим інструментом для залучення клієнтів і підвищення конкурентоспроможності. Розкрутка сайту автосервісу не така проста. Усе має здійснюватися грамотно і професійно. Тільки за умови розуміння особливостей підбору і використання ключових слів, якісної оптимізації вже наявного і розміщеного контенту, деяких технічних аспектів і стратегій лінкбілдингу можна домогтися поставлених завдань, залучити цільову аудиторію і дуже якісно підвищити видимість конкретного автосервісу на просторах інтернету.
Якщо сайт буде зі зручним функціоналом і корисним контентом, якщо грамотно виконати його просування, він принесе власнику чимало переваг.
Перш за все, можна розраховувати на:
- налагодження спілкування з можливими або вже реальними клієнтами в онлайн, отримання зворотного зв'язку та відгуків від них, передачу їм важливих відомостей, наприклад, про нові та постійні послуги, знижки, цікаві пропозиції тощо;
- залучення додаткових відвідувачів шляхом розміщення різноманітних вигідних пропозицій, відомостей про акції, бонуси, подарунки;
- максимальне інформування про види можливих робіт, послуг тощо.
Якщо просування сайту буде виконано грамотно, якщо він матиме зручний функціонал і буде наповнений корисним, інформативним контентом, майданчик принесе власнику масу переваг. Перш за все, це клієнти, тобто більш активний розвиток бізнесу.
Також це перевірений спосіб віддаленого надання деяких послуг. Наприклад, консультації в онлайн також можуть приносити непоганий дохід, а можуть і продажі бути віддалено організовані. Які? Запчастин, деталей, інструментів. Варіантів дуже багато. І дуже багато ідей прийде вже в міру розвитку.
Як здійснюється розкрутка СТО з нуля
Просування будь-якого автосервісу нагадує розкрутку сайтів іншого типу, але особливості, звісно, є. Зазвичай, проводиться все в такій послідовності:
- збирається і кластеризується семантика, тобто складається список запитів, які користувачі використовують для пошуку СТО в мережі;
- розробляється структура, з упором на підготовлене семантичне ядро. Якщо ресурс значний, ядро буде розбито на підрозділи, наприклад, за типом доступних для замовлення робіт;
- проводиться наповнення контентом. Зазначимо, що контент готується якісний, необхідними мовами, у зручному для сприйняття форматі. Дуже важливо писати експертні, дуже якісні статті, залучати до роботи експертів у плані ремонту та обслуговування авто. Звичайно, паралельно мають бути враховані сео-вимоги, має бути забезпечена унікальність;
- здійснюється локальна SEO-оптимізація конкретного ресурсу відповідно до місцевих пошукових запитів;
- робиться реєстрація в Google My Business і схожих довідниках. Це дуже допомагає в залученні клієнтів у конкретному регіоні;
- у розміщених текстах використовуються специфічні терміни в правильному формулюванні;
- опрацьовується технічне SEO, прискорюється завантаження окремих сторінок і розділів сайту, проводиться його мобільна адаптація, підвищується безпека;
- забезпечується наявність форми для замовлення зворотнього дзвінка, для можливого запису на отримання певної послуги, для залишення відгуку тощо;
- з метою підвищити трафік, поліпшити дохід, зайняти лідируючі позиції в плані конкуренції на сайті розміщуються зворотні посилання з авторитетних блогів і порталів. Це лінкбілдинг. І тут усе дуже непросто. Підбір сайтів-донорів здійснюється за певними принципами. Вони не тільки за темою, за напрямом мають підходити. Їхній авторитет і репутація повинні бути незаперечними;
- необхідно враховувати можливості для аудиторії ділитися вподобаним матеріалом або ж зберігати його собі, наприклад, на сторінці в соцмережі. Непоганий результат дає така активна і абсолютно природна реклама.
Обов'язково час від часу здійснюється аналіз, аудит сайту. Перевіряється, наскільки він функціональний, чи достатня якість і швидкість його роботи. За необхідності технічно проводиться удосконалення в плані прискорення завантажень, усунення посилань, які називають «битими», перевірки наявності дублів, забезпечення кросбраузерності тощо.
Аудиторія, в ідеалі, має не просто «заглядати» час від часу, а регулярно відвідувати сайт, робити кліки за посиланнями, брати участь в обговореннях, використовувати запропоновані інструменти, користуватися доступними послугами і пропонувати робити це шляхом репостів знайомим. Стратегія може бути різної спрямованості, може враховувати різні цілі та підходи, у роботі технічний фахівець може застосовувати різноманітні інструменти, використовувати суто технічний або комплексний підхід у просуванні. Вартість пропонованих послуг залежить від того, який сегмент обрано для роботи, який масштаб досягнень планується, яка є специфіка тощо.
Команда грамотних і досвідчених саме в просуванні автосервісів SEO фахівців вже готова розпочинати реалізацію запланованого. Вони не просто знають оптимальні способи розкрутки, вони володіють найкращими та найефективнішими інструментами для цього.
Процес багатоетапний, тривалий. Але професійне SEO гарантує збільшення, перш за все, трафіку, поліпшення позицій у видачі в пошукових системах, зростання показників звернень від клієнтів тощо.
Якщо готові до явного випередження конкурентів, підвищення доходу й узагалі ривка вперед у власному бізнесі, пишіть або телефонуйте просто зараз. Немає сенсу відкладати.